بعد از خودسوزی یک شهروند 50 ساله در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تهران که برای احقاق حق خود در سایه بی توجهی مدیران شهری به سیم آخر زد، اما این بار یک زن 45 ساله در بوستان جنگلی لتمال کن واقع در منطقه 22 تهران اقدام به خودسوزی کرد.
کد خبر: ۶۵۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 18 September 2018

به گزارش تابناک : با توجه به اینکه بوستان جنگلی لتمان کن در شمال منطقه 22 تهران واقع شده است، این بوستان دارای مدیریت است و اداره و نگهداشت آن نیز برعهده شهرداری منطقه 22 تهران است.


از سوی دیگر با توجه به جنگلی بودن این بوستان یکی از اقداماتی که در سال های گذشته از سوی شهرداری تهران و به ویژه شهرداری منطقه 22 انجام شد؛ تعیین مدیر بود تا با توجه به وسعتی که دارد، موضوع نگهداشت و محافظت از آن بیشتر مد نظر قرار گیرد.

همچنین در این بوستان ماموران زیادی در حال گشت زنی هستند تا در صورت وقوع حادثه و یا انجام هر گونه مزاحمت برای نوامیس یگان حفاظت بوستان و متعاقب آن نیروی انتظامی وارد عمل شود.


این در حالی است که چهار شنبه هفته گذشته حدود ساعت 6 و 7 بعدازظهر یک زن 45 ساله در سایه بی تفاوتی مسئولان شهرداری منطقه 22 و البته مدیریت پارک اقدام به خود سوزی کرد.


هر چند شهروندان دیر متوجه شعله های آتشی که به جان زن افتاده بود، شدند اما تا رسیدن مردم و خاموش کردن شعله های آتش؛ از این زن چیزی جز خاکستر باقی نمانده بود.

چرا کسی از خودروسوزی یک زن در بوستان جنگلی لتمال کن  در منطقه 22 خبردار نشد!/ مردم  آتشی که به جان زن 45 ساله افتاد را دیدند، اما مدیر بوستان ندید!


شهروندان حتی اعلام کردند که به تصور اینکه بخشی از بوستان جنگلی آتش گرفته و حتما ماموران و مدیریت پارک متوجه این حادثه شده است، کمی دیرتر به سراغ محلی که شعله های آتش از آن زبانه می کشید؛ رفتند تا اینکه متوجه شدند یک زن اقدام به خودسوزی کرده است.


مردمی که در محل حادثه حاضر شده بودند، از روی نامه ای که این زن 45 ساله از خود به جای گذاشته بود متوجه شدند که در این محل وی اقدام به خودسوزی کرده است.


نکته قابل تامل این است که شهروندان بعد از این ماجرا و خاموش کردن شعله های باقی مانده آتش به مسئولان پارک اطلاع دادند و آنها از ماجرا و حادثه پیش آمده مطلع شدند.


نکته قابل تامل این است که شهرداری منطقه 22 تهران بعد از حادثه خودسوزی یکی از شهروندان در مقابل شهرداری تهران و با توجه به جو پیش آمده نسبت به این مساله سعی کردند تا این موضوع از رسانه ها و مسئولان شهری مخفی بماند.

 

 
 منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار