در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری مطرح شد:
مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در راستای تعامل با شرکای اجتماعی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۵۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 18 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان،مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به نقش گسترده سازمان تامین اجتماعی در تامین امنیت اجتماعی، اقتصادی و ملی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی عمومی ، غیر دولتی و بین نسلی است که با هویت اجتماعی و اقتصادی در گستره عمومی جامع ترین و محوری ترین ارائه دهنده حمایتهای قانونی مبتنی بر اصول بیمه های اجتماعی است.
غلامرضا محمدی حمایت سازمان تامین اجتماعی از تولید ملی و داخلی را نشانه اهمیت آن دانست و افزود:این سازمان در سالهای اخیر با اجرای طرح های مختلفی از جمله بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب و توسعه خدمات الکترونیک گامهای بلندی در جهت تقویت  تولید و حمایت از کارفرمایان برداشته است.
محمدی تعداد بیمه شدگان اصلی  را در استان بیش از 152هزار نفر  اعلام  کرد وخاطر نشان کرد:از این تعداد 77 هزار نفر بیمه شده اجباری در کارگاهها ،15 هزار نفر بیمه شده حرف و مشاغل آزاد و اختیاری و مابقی بیمه شدگان خاص شامل قالیبافان،رانندگان،کارگران ساختمانی،توافقی،خادمین مساجد ،کارفرمایان صنفی،زنیورداران،باربران و مقرری بگیران بیمه بیکاری می باشند.
معاون  هماهنگی امور اقتصادی و منابع  استانداری نیز در این دیدار گفت: با همراهی دستگاههای دولتی و غیر دولتی از جمله سازمان تامین اجتماعی می توان در جهت حمایت از تولید در استان گامهای عملی برداشت.
اله کرم نصیری از سازمان تامین اجتماعی   بعنوان بزرگترین نهاد بیمه ای یاد کرد و خاطر نشان کرد:نقش این سازمان در حمایت از نیروی کار و اشتغال بسیار مهم و سازنده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار