دبیر هیئت تنیس خراسان‌رضوی گفت: چهارمین دوره رقابت‌های تور تنیس آسیا در مجموعه ورزشی سجاد واقع در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 18 September 2018

به گزارش تابناک : امیر ابراهیمی اظهار داشت: چهارمین دوره رقابت‌های تور تنیس آسیا در مشهد مقدس برگزار می‌شود، این مسابقات از استقبال مطلوبی برخوردار می‌شود و نتایج آن غیر قابل پیش بینی است، کشورهای مختلفی در این مسابقات حضور دارند.

دبیر هیئت تنیس خراسان رضوی با اشاره به وضعیت نسبتاً مناسب استان در ورزش تنیس گفت: این مسابقات از 1 تا 7 مهرماه در رده سنی 14 سال تشکیل می‌شود، مجموعه ورزشی سجاد مشهد به عنوان محل برگزاری مسابقات مذکور انتخاب شده است، هیئت تنیس استان و فدراسیون تنیس نیز این رقابت‌ها را زیر نظر خود اجرایی می‌کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: مهدی ملک‌زاده و مهدیار احمدی‌نژاد به ترتیب به عنوان سرداور و سرپرست انتخاب شدند، این مسابقات به صورت انفرادی و دبل برگزار شده و دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند، ورزشکاران با ورود به سایت فدراسیون آسیا ثبت نام کرده و در مسابقات آسیایی آتی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران تنیس استان تمامی تلاش خود را به کار بردند و فعالیت‌های خود را افزایش دادند اما نمی‌توان مانند رقابت‌های داخلی نظیر کشوری و استانی در مورد وضعیت آنها در مسابقات آسیایی پیش‌بینی کرد، در هر صورت ورزشکاران برنامه درستی برای خود تنظیم کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار