نایب رئیس هیئت کشتی گفت: برای نخستین بار بانوی خراسانی از اواخر شهریورماه تا اوایل مهرماه به مسابقات بین‌المللی کشتی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 18 September 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ آنا براتی، اظهار داشت: برای نخستین بار ورزشکار کشتی‌گیر در بخش بانوان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی کشتی اعزام می‌شود، میمنت قاسم‌آبادی؛ عضو تیم ملی کشتی، به این رقابت‌ها اعزام شده و در تلاش برای کسب نتیجه مطلوب است.

نایب رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در ارتباط با زمان رقابت‌های جهانی، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی کلاسیک در 31 شهریورماه تا 3 مهرماه در لبنان برگزار می‌شود، این مسابقات به صورت تیمی تشکیل شده و بانوی خراسانی همراه کشتی‌گیران سایر استان‌های کشوردر قالب یک تیم در این مسابقات حاضر می‌شوند.

براتی با اشاره به نبود خلل در وضعیت ورزشکاران ایرانی خاطر نشان کرد: میمنت قاسم‌آبادی در وزن 65 تُن و به طور کلی 6 نفر از کشور با 6 وزن متفاوت تیم خود را تشکیل داده اند، مسابقات بین‌المللی کشتی در رده سنی زیر 25 سال تشکیل می‌شود، یکی از قوانین رقابت‌های مذکور، پوشش و حجاب کامل حتی برای سایر کشورها است.

وی تصریح کرد: تاکنون تمرینات ورزشکار اعزامی به مسابقات فشرده شده است، وی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی فعالیت دارد و با این وضعیت قطعاً نتیجه مطلوبی را کسب می‌کند، این اقدام برای نخستین بار در بخش بانوان صورت پذیرفته اما امید زیادی برای افتخار آفرینی ورزشکار خراسانی وجود دارد، هزینه‌های رفت و برگشت این ورزشکار توسط فدراسیون کشتی خراسان رضوی تأمین می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار