نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی باید با قاطعیت و سرعت عاملان حمله به طلبه مشهدی را شناسایی و مجازات کنند.
کد خبر: ۶۵۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 18 September 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر سه شنبه با صدور پیامی درگذشت طلبه مشهدی را تسلیت گفت و اظهارکرد:آنچه در قضیه مضروب شدن و شهادت این طلبه بزرگوار باعث نگرانی و تاسف است، عدم اقدام سریع و قاطع دستگاه‌های ذی ربط در شناسایی و بازداشت سریع و قاطع ضارب ایشان است.

وی افزود: انتظار می رفت در طول این مدت به سرعت عوامل این جنایت شناسایی و معرفی شوند که متاسفانه تا به حال صورت نگرفته است. در این شرایط  همه را به هوشیاری در برابر توطئه ای که این عزیزان را هدف گرفته دعوت می‌کنم.‌

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک دشمن با شناختی که از روحانیت انقلابی به عنوان پناهگاه مردم و افشاگر چهره منافقین و دشمنان انقلاب دارد، تلاش می کند تا روحانیت انقلابی را با این اقدامات بزدلانه منفعل کند که با هوشیاری مسئولان حوزه علمیه به این هدف شوم خود نخواهد رسید.

پژمانفر بیان گفت: همچنین با توجه به موقعیت خاص  مشهد از جهت زیارت پذیری و حضور انبوه عاشقان ولایت از ملیت ها و اقوام مختلف در این شهر مقدس، چند صباحی است که دشمن از راه های مختلف در صدد ناامن نشان دادن مشهد و مشوش کردن اذهان در خصوص ماهیت مذهبی و انقلابی این شهر است که اقدامات جدی و قاطع مسئولان را مطالبه می کند. 

وی تاکید کرد:از همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ذی ربط قاطعیت و تسریع در شناسایی و مجازات عاملان این حادثه را انتظار داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار