فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: اول مهرماه مراسم احترام و بدرقه فرزند خلبان شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری و دیگران فرزندان شهدا در شیراز انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 20 September 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج): سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار اظهار داشت: اول مهرماه مراسم احترام از فرزند خلبان شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری و دیگران فرزندان شهدا در شیراز انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای احترام و تکریم از خانواده معزز شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم اول مهرماه کارکنان سپاه بقیه الله (عج) شیراز در مراسمی با شکوه ضمن بدرقه فرزندان شهدا در روز اول مهرماه از فرزندان شهدا تقدیر خواهند کرد و دخترخانم پنج ساله شهید مدافع حرم شهید شجاعت علمداری از درب منزل تا درب محل تحصیل مهد کودک به صورت ویژه بدرقه می‌شود.

فرمانده سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان را افتخاری بزرگ دانست و گفت: وظیفه خود دانستم که در اولین روز سال تحصیلی 97-98 به خانواده معظم شهدا و به ویژه شهدای مدافعی حرمی که فرزندان آنان تازه راهی مدرسه می‌شوند، ادای احترام کرده باشم.

وی با بیان این‌که خانواده‌های معظم شهدا طبق گفته امام راحل چشم و چراغ ملت هستند، خاطرنشان کرد: شهدا بهترین سرمایه وجودی خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند تا آسایش و امنیت کشور را برای نسل امروز فراهم کنند.

سرهنگ دوستدار تصریح کرد: ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا یک افتخار است و در روز اول مهر علاوه بر مراسم ویژه سپاه بقیه الله (عج) که برای فرزند شهید مدافع حرم شجاعت علمداری در نظر گرفته شده مراسم تکریم و احترامی نیز برای دیگر فرزندان شهدا در مدرسه شاهد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار