فرماندار ملایر آماده سازی، افتتاح و شروع عملیات اجرایی، ده‌ها پروژه با صرف بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در را هفته دولت از دیگر رخداد‌های مهم اخیر شهرستان عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها و واحد‌هایی که آماده بهره برداری هستند، حدود ۳۵۰ فرصت مستقیم شغلی به ظرفیت اشتغال شهرستان افزوده می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ 23 September 2018
امام جمعه پیشین شهرستان ملایر گفت: توفیق خدمت به مردم، سعادت و عنایتی است که حضرت حق نسبت به برخی افراد دارند و همه ما موظفیم این توفیق را با تلاش خالصانه و صادقانه قدر بدانیم.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید رضا فاضلیان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر، به سبقه فرهنگی و جایگاه مردم ملایر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هشت ساله اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای مردمانی انقلابی، مؤمن، دلسوز و وفادار به انقلاب و ارزش هاست که قدر خادمین راستین خود را به خوبی می‌دانند و می‌شناسند.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل پیش روی معیشت مردم از قبیل: برخی گرانی‌ها و فقدان فرصت شغلی مناسب برای نیروی کار، به ویژه نسل جوان، اقدام در راستای رفع این مسائل و پیگیری مشکلات مردم در این حوزه‌ها را از اهم وظایف مسئولان در یک نظام اسلامی عنوان کرد.

فاضلیان تصریح کرد: مسئولان در این زمان حساس باید با حفظ وحدت، همدلی، همت برای رفع این مسائل تلاش مضاعفی صرف کنند و اجازه ندهند مردم دچار بی اعتمادی و نا امیدی شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات و رخداد‌های مهم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان، به برگزاری رخداد‌های مهمی مانند دومین جشنواره شهر ملی منبت، هفته دولت و جشنواره فیلم و عکس در شهرستان ملایر طی روز‌های گذشته اشاره کرد.

باب اله فتحی افزود: اجرای این جشنواره‌ها موجب رونق و نشاط خاصی در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم شهرستان شد و ملایر دیگر بار به خوبی و شایستگی از طریق رسانه‌های ملی و منطقه‌ای معرفی و میهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور، برای خرید دست ساخته‌های هنرمندان ملایر به این شهرستان آمدند.

وی پیگیری ثبت جهانی انگور ملایر را از دیگر وقایع مهم و موثر در توسعه و رونق اقتصادی ملایر بیان و اظهارکرد: در این خصوص گام‌های مهم و موثری برداشته شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این ثبت مهم برای مردم فهیم و فرهنگ مدار ملایر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار