با اشاره به حمله تروریستی اهواز
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: عده‌ای منافق که تعداد آنها نیز کم است به‌دنبال جدایی خوزستان از ایران هستند.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 22 September 2018

هدایت الله خادمی با اشاره به حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز با تسلیت به مردم خوزستان و ایران، اظهار داشت: خوزستان همیشه مورد طمع بیگانگان قرار گرفته است. هر وقت دشمن قصد داشته به ایران آسیبی وارد کند، از طریق خوزستان اقدام کرده است، چرا که این استان دارای موقعیت استراتژیک بوده و هم دارای آب است و هم مرز زیادی با کشورهای همسایه دارد.

وی در ادامه‌ با بیان اینکه «خوزستان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد»، تصریح کرد: خوزستان باید از نظر اقتصادی، امنیتی، نحوه مدیریت و احتساب مدیران یک استان ویژه باشد، هرگونه سهل انگاری و مماشات در موضوعات امنیتی فرصتی را به عوامل تکفیری و منافق می‌دهد که مشکلات اساسی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک، بیان‌ کرد: به دلیل این‌که خوزستان مرز طولانی با کشورهای همسایه دارد، منافقان و تروریست‌ها می‌توانند از این مرز به کشور وارد شوند که باید کنترل ویژه‌ای نسبت به این شهر اعمال گردد. مساله دیگر کشورهایی نظیر عربستان هستند که نمی‌توانند امنیت و اتحاد کشور ما را ببینند و تمام پول و انرژی خود را هزینه می‌کنند تا مردم را در استان به سمت وهابیت و جدایی سوق دهند، لذا ضرورت دارد تا استان با تدابیر ویژه‌ای اداره شود.

خادمی تصریح کرد: مسئولان خوزستان باید به اقتصاد دقت ویژه‌ای کنند، کسانی باید مسئول شوند که نسبت به حاکمیت بی تفاوت نباشند و بتوانند موضوعات این چنینی را پیش‌بینی کنند و در امنیت کشور مسامحه نکنند. عده ای به دنبال این هستند تا خوزستان را از کشور جدا کنند. لذا باید مدیریت ویژه‌ای در استان شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه باید درس عبرتی برای مسئولان خوزستان از نظر امنیتی و مدیریتی باشد. اکنون وضعیت در اهواز امن است و مشکل خاصی وجود ندارد و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این حادثه را پیگیری خواهند کرد.

خادمی در ادامه با اشاره به این که «حادثه تروریستی امروز توسط گروه الاحوازیه انجام شده است»، اظهار کرد: الاحوازیه یک گروه ضد انقلاب و ضد یکپارچگی ایران است. تعدادی افراد کم سواد که سربازان عربستان و آمریکا و هم پیاله منافقان هستند دور هم جمع شده‌اند و ادعا دارند که استان خوزستان باید جدا شود و در حقیقت اهداف عربستان را دنبال می‌کنند. گر چه تعداد این افراد محدود است، اما حتما عواملی در سیستم‌های مدیریتی دارند که به همین سادگی دست به اقدامات تروریستی می زنند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان گفت‌: خوزستان را باید متفاوت دید، چرا که خوزستان می‌تواند پاشنه آشیل کشور باشد. استان خوزستان از قومیت های مختلفی تشکیل شده است و مردم آن به انقلاب وفادار هستند ولی همیشه تعدادی افراد منافق پیدا خواهند شد که باید با آنها برخورد قاطع شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حمله تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار