سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 23 September 2018

به گزارش تابناک : متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی یکی از اوراق زرین و پرافتخار ملت در خلق حماسه ای جاویدان و نمایش دین باوری و زنده کردن روح عبودیت و بندگی و عشق به مقام شامخ ولایت و رهبری و تأسی جستن از راه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به رهبری امام (ره) و در استمرار این راه سعادت بخش با تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه مقام معظم رهبری خاطره سلحشوری ها و مقاومت‌های جانانه مردم در مقابل ماشین جنگی دشمنان اسلام در آینه تاریخ تلؤلؤ می یابد.

عبور قدرتمندانه انقلاب اسلامی از چالش های فرارو و نیل نظام جمهوری اسلامی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی مرهون جاری بودن حماسه دفاع مقدس در عینیت جامعه اسلامی بوده و ماندگاری فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری در

عینیت جامعه که قادر است میهن اسلامی را در برابر تهدیدات و خطرات دشمن مصون و محفوظ نگه دارد مستلزم تلاش هدفمند، منسجم و همه جانبه دستگاه ها و نهادهای متولی حوزه فرهنگ سازی در کشور است .

با گذشت سی و هشتمین سال از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران برابر جبهه متجاوزین به میهن اسلامی ، آثار و پیامدهای مقاومت حیرت انگیز رزمندگان غیور اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای هویدا شده است که همه اینها مرهون تلاش جوانان انقلابی و متعهد و متخصص همین مرز و بوم است که با درک صحیح از ازشها مفاهیم انقلاب و بنیانگذار کبیر آن، دنیا را متوجه خود ساخته است.

اکنون در سالگرد دیگری از این دفاع مقدس، شاهد پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف هسته ای، پزشکی، دانش فضائی و کسب افتخارات متعدد در عرصه های بین المللی و ایجاد الگویی تمام عیار از پیشرفت در سایه ی پیروی از اسلام و پشتیبانی از ولایت برای منطقه و حتی سایر کشورهای آزادی خواه دنیا هستیم.

فرماندهی هشت سال دفاع مقدس از طلایی‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مؤلفه‌های قابل تأمل در صحنه‌ جنگ تحمیلی‌ بوده و نشان می‌دهد حضرت امام خمینی (ره) براساس اندیشه‌های‌دفاعی‌ ناب خود با فرماندهی و مدیریتی هوشمندانه، به تولید فرهنگ مقاومت و دفاع و تقویت ایمان، روحیه و انگیزه فرماندهان و رزمندگان اسلام پرداخت.

تردیدی نیست امنیت پایدار و کم نظیر ملی امروز و بازدارندگی تهدیدات که همراه با اقتدار و اشراف بر روند تحرکات و طرح‌های جبهه دشمن و عوامل داخلی و منطقه‌ای آن هم‌اینک در کشور حاصل شده است، از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و شناسایی راه‌حل‌های خلاقانه برای مقابله با تهدیدات و تعریف الزامات و نیازهای این حوزه به شمار می‌رود.

بی شک ملت فهیم ایران اسلامی با اتکا به آموزه‌های راهبری ۸ سال دفاع مقدس و تجارب نوین از رویارویی با تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای همراه با نیروهای مسلح و آحاد مدافعین غیور انقلاب اسلامی با هوشمندی و هوشیاری بی نظیر خود تحرکات دشمنان را در سرزمین‌های پیرامونی و دور دست مورد رصد قرار داده و توان دفاعی کشور را برای تأمین امنیت و بازدارندگی از تهدید و تهاجم دشمنان آماده و هرگونه خطا و اشتباه محاسباتی آنان را با پاسخ سخت و قاطع مواجه خواهد ساخت. به امید روزی که پرچم پرافتخار عزت و استقامت ملت بصیر ایران با دستان مقام عظمای ولایت فقیه ،حضرت امام خامنه ای تقدیم مولایمان صاحب الزمان (عج) گردد و عزیز فاطمه زهرا(س) با ظهور خود نام حسین و راه حسینی را عالمگیر نماید.»

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار