مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: 63 درصد ازناوگان اتوبوس‌رانی به بخش خصوصی واگذار شده است.
کد خبر: ۶۵۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 23 September 2018
به گزارش تابناک : سیدمهدی حسینی پویا در خصوص ساعات کاری سازمان اتوبوسرانی، بیان کرد: ساعت کاری ما کاهش پیدا نکرده و از 6 صبح فعالیت ما آغاز شده و تا ساعت 20:30 ادامه خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: در 6 ماهه اول سال به دلیل جلوکشیدن ساعت رسمی کشور تقاضای سفر افزایش پیدا می‌کند، در این راستا ما ساعت کار خود را افزایش می‌دهیم و از طرفی به دلیل طولانی‌شدن روز در قابل پرداخت یک ساعت اضافه کار به همکاران ساعت کار خود را افزایش می‌دهیم. 
 
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین در 6 ماهه دوم سال این ساعات به حالت اولیه باز می‌گردد.
 
حسینی پویا در خصوص برنامه‌های خود برای استقبال از ماه مهر، خاطرنشان کرد: اولین اقدام سازمان ما مشخص کردن وظایف حوزه‌های هر بخش بوده است و در این رادستا در جهت آراستگی اتوبوس‌ها که شامل شست‌وشو پرده و نظافت داخل اتوبوس‌ها می‌شود اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم.
 
وی اضافه کرد: با سازمان وافا شهرداری مشهد نیز ارتباط خوبی برقرار کرده‌ایم و خواستار مکان‌هایی برای فروش من‌کارت بودیم تا مشکلی برای دانش‌آموزان و شهروندان به وجود نیاید. 
 
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با اشاره به رفع نقص اتوبس‌های دودزا، گفت: در اقدام دیگر در سازمان اتوبوس‌رانی موفق شدیم که نقایص موجود را رفع کنیم. 
 
حسینی پویا تصریح کرد: همچنین علاوه بر این موارد در سازمان اتوبوس‌رانی دو نوع استقبال یعنی بهار و ماه مهر را در قالب کلاس‌های آموزشی برای رانندگان اعمال می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در این راستا 25 شهریور تا 15 مهر به همکاران خود و انتظامات اعلام کردیم که کمترین توقف را در مبدا و مقصد خطوط انجام دهند و این امر با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین از 4 شرکت مسافربری که پروانه حمل و نقل بهره‌برداری دارند خواسته‌ایم که براساس نرخ مصوب شورای اسلامی شهر نسبت به جابه‌جایی دانش‌آموزان اقدام کنند.
 
حسینی پویا با بیان اینکه اجرای طرح سرویس‌دهی به دختران دانش‌آموز در ایستگاه‌های پر تراکم همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت می‌گیرد، بیان کرد: در این طرح همزمان با تعطیلی مدارس سرویس‌دهی ویژه‌ای به دانش آموزان دختر در مناطق پر تراکم را داریم که این اتوبوس‌ها در ساعات که اتوبوس‌های معمولی پاسخگو نباشند شروع به سرویس‌دهی می‌کنند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار