با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) ۲۳۴ پروژه عمرانی و غیرعمرانی در دهستان‌های تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۵۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 23 September 2018

به گزارش تابناک : همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور سردار یعقوبعلی نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع)، بهره برداری، مرمت و بهسازی از 13 قنات در سطح روستاهای دهستان ساق شهرستان زاوه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه امام رضا(ع) صورت گرفت.

سردار نظری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز در نخستین روز از شروع سال تحصیلی در دهستان ساق حاضر شویم و پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی ایجاد شده توسط قرارگاه عمرانی سپاه امام رضا(ع) و بسیج سازندگی استان را به بهره برداری برسانیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز 152 مدرسه در سطح 6 دهستان بهسازی و تکمیل شده و 15 کلاس نیز ساخته شده و از امروز در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. علاوه بر این همزمان 72 پروژه عمرانی را در سطح این 6 دهستان افتتاح می‌کنیم که 25 مورد آن قنات است که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد و سه استخر و کانال‌های آبرسانی و دو مورد لایروبی نیز در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: اینها مربوط به پروژه‌های آب‌رسانی و آب است که در خراسان رضوی یک مشکل اساسی است و پروژه منابع طبیعی و بیابان زدایی نیز در دستور کار قرار دارد. جمعا 234 پروژه در این 6 دهستان تربت حیدریه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و البته پروژه‌های مربوط به اشتغال زایی نیز بالا است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار