نماینده ولی در فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: آیت اله دری نجف آبادي گفت: ملت بزرگ ایران با توکل به خدا و به پشتوانه رهبر انقلاب در مقابل تهدیدها تحریم ها و سختی ها ایستادگی می کنند و به دشمنان اسلام و منافقان کوردل نشان می دهند که با تمام وجود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۶۵۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 23 September 2018

به گزارش تابناک مركزی؛ آیت اله دری نجف آبادی نماينده ولی فقيه در استان مرکزی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ملت بزرگ ایران با  توکل به خدا و با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل تهدیدها تحریم ها و سختی ها ایستادگی می کنند و به دشمنان اسلام و منافقان کوردل نشان می دهند که با تمام وجود پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: به رهبری و فرماندهی فرمانده کل قوا مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد و با گام برداشتن در مسیر ولایت فقیه و با عشق به خدا جهاد خواهیم کرد چرا که جهاد در این مسیر بهترین جهاد است.

امام جمعه شهرستان اراك توكل بر خداوند را رمز پيروزی دانست و گفت: با توکل و اعتماد به خدا ملت فداکار، دلیر، شجاع و عاشق امام حسین (ع) و اهل بیت(ع) هیچ گاه آسیبی نخواهند دید و رزمندگان دوران دفاع مقدس اين توكل و اعتماد به خداوند را باور داشتند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين اظهار داشت: تاریخ به هم پیوسته است و سنت های الهی بر تاریخ حاکم است و سرانجام حق پیروز خواهد شد چرا که باطل در هر جبهه ای که باشد نابود است .

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث سال 59 و دوران جنگ گفت: در جریان حملات صدام در مرزهای غرب کشور امام شب زنده دار، بیدار دل و آینده نگر فرمودند : اگر جنگ تحمیلی 20 سال هم به طول بیانجامد همچنان ایستادگی می کنیم و امروز پس از گذشت 38 سال از آن زمان به موفقیت ها و پیروزی های به دست آمده ، به خود می بالیم.

وي همچنين پيروزي هاي انقلاب اسلامي را مرهون فداكاريهای نيروهاي مسلح دانست و گفت: اقتدار و پیروزی هايی كه در طول چهل سال انقلاب بدست آمده را مرهون تلاش دستگاه های امنیتی، نظامی، انتظامی، شورای امنیت ملی و خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و ملت بزرگ فهیم هستیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار