صبح امروز مدیرعامل بازنشسته موسسه مطبوعاتی همشهری دکتر احسان پوری را به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی های موسسه همشهری تهران معرفی کرد.
کد خبر: ۶۵۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 24 September 2018

به گزارش تابناک : مرتضي حاجي طی حكمي دكتر احسان پوري را به عنوان مديرعامل سازمان نيازمندي هاي همشهري منصوب كرد.

 

مديرعامل همشهري در اين حكم عنوان کرده است: اميد و انتظار دارم با توكل به خداي لايزال و به كارگيري تمام تخصص و صلاحيت حرفه اي خود براي تحقق هدف هاي والاي موسسه و ارتقاء كيفي و كمي محصولات و خدمات مردمي در بخش نيازمندي ها، حضور فعال و موثر در فضاي مجازي و استفاده بهينه از اين بستربراي فراگيري هرچه بيشترعرصه خدمت رساني، تسهيل و ساده سازي دسترسي مردم و مخاطبان به خدمات و اطلاعات مورد نياز و ورود به عرصه هاي كسب و كارهاي نوين رسانه اي قدم هاي بلند و موثري برداريد.

 

احسان پوري دانش آموخته دكتري مديريت رسانه، فارغ التحصيل كارشناسي ارشد روزنامه نگاري و ليسانس مهندسي كامپيوتر، متولد1360 است.

 

وي پيش ازاين مشاور اجرايي مديرعامل همشهري در حوزه كسب و كار و فناوري هاي نوين رسانه، نيز بوده است . پوري در كارنامه كاري خود، قائم مقام مركزمطالعات و برنامه ريزي رسانه وزارت ارشاد اسلامي، مشاور ارتباطات و تبليغات هلدينگ دي، مدير مسئولي و سردبيري نشريات سفرنامه، شهرسفر را به عهده داشته است. وي همچنين استاديار گروه مديريت رسانه پرديس فارابي دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامي، مدير گروه مديريت فرهنگي دانشگاه جامع علمي كاربردي است.

 

از سوابق علمي وی مي توان به تاليف كتاب «تاثيرفرهنگ سازماني بر تعالي سازمان» و «كاربردفناوري اطلاعات در روابط عمومي» و انتشار ده ها مقاله تخصصي در زمينه اقتصاد رسانه، تكنولوژي هاي نوين رسانه اي و مديريت رسانه در مجلات علمي و تخصصي را نام برد.

 

سید علاالدین ظهوریان مدیرعامل سابق سازمان نیازمندی های همشهری هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود.

 

لازم به ذکر است که شاید بتوان انتصاب احسان پوری به عنوان مدیرعامل سازمان نیازمندی های همشهری را از جمله انتصاباتی دانست که بیشتر از آنکه رابطه در آن دخیل باشد، تخصص وی مطرح بوده است.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار