عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی طراح حمله به سفارتخانه‌های ایران هستند، بدانند که پاسخی کوبنده‌ می‌گیرند.
کد خبر: ۶۵۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 24 September 2018

به گزارش تابناک : علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حملات اخیر به سفارتخانه‌های ایران در پاریس و آتن، گفت: حامیان گروهک تروریستی کومله قصد دارند با انجام حرکات بیهوده، پاسخ کوبنده و دندان شکن سپاه پاسداران را تلافی کنند، اما در این امر ناکام مانده و شکست سختی را متحمل شده‌اند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی طراح این حملات هستند و تصمیم گرفته‌اند این حرکات ایذایی را افزایش دهند، اما باید بدانند که سپاه پاسداران این بار پاسخی کوبنده‌تر خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق را تاثیرگذار دانست و گفت: افکار عمومی با شناختی که از اقتدار سپاه دارد خواستار آن است که تا توقف کامل تحرکات تروریست ها، این حملات ادامه یابد.

بروجردی در پایان اظهار کرد: طبق کنوانسیون وین مسئولیت حفظ امنیت اماکن دیپلماتیک هر کشور، بر عهده کشور میزبان است، بنابراین عراق، فرانسه، یونان و هر کشور دیگری که چنین تعرضاتی آن انجام می‌شود، جدای از علت، باید مسئولیت آن را بپذیرند و خسارت پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار