امام‌جمعه یزد:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد یکشنبه‌شب در پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد و نوشت: این عمل جنایتکارانه، دست آمریکا و نوکر سرسپرده‌اش آل سعود خائن را بیش‌ازپیش برملا ساخت و کینه آن‌ها را در شکست‌هایشان در منطقه آشکارتر کرد.
کد خبر: ۶۵۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 24 September 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری در این پیام آورده است: بازهم دست جنایتکاران یزیدی به سرکردگی آمریکا از آستین مزدورانش بیرون آمد و عده‌ای از مردم بی‌گناه اهواز را به خاک و خون کشید.
وی ادامه داد: دشمنان می‌دانند مردمی که مرام امام حسین(ع) را اختیار کرده‌اند و سر تسلیم در برابر ظالمان فرود نیاورده‌اند از کشته شدن باکی ندارند، چون شهادت بالاترین درجه زندگانی دنیا و آخرت است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد خاطرنشان کرد: این مزدوران بی‌وطن باید خشم رزمندگان اسلام را دریابند و ضرب و شصت آنان را دریافت کنند که خشم خداوند توسط سربازان امام زمان (عج) برسرشان فرود خواهد آمد وزندگی‌شان را بر باد خواهد داد.
ناصری یزدی مراتب تسلیت خود را به مقام معظم رهبری، علما ،نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ، مسئولان و خانواده‌های داغدار و صبور این عزیزان ،مردم خوزستان، ارتشیان و سپاهیان آن خطه اعلام کرد و برای تمامی دلاور مردان ایران آرزوی شکیبایی و موفقیت کرد.
ساعت 9:30 صبح روز شنبه 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز توسط عده‌ای تروریست مزدور 25 نفر شهید و حدود 60 نفر نیز مصدوم شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
لازم است یک باربرای همیشه باآمریکا روبروشویم وشاخش رابزنیم وچنان ضربه شستی بزنیم که درسی باشدبرای همیشه ی تاریخ آمریکا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار