فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: خدمات‌رسانی به مناطق محروم خراسان رضوی در اولویت سپاه امام رضا(ع) است.
کد خبر: ۶۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 24 September 2018

به گزارش تابناک : سردار یعقوب‌علی نظری شامگاه یکشنبه در سفر به شهرستان مرزی تایباد و بازدید از طرح‌های اجرا شده دهستان آباد و روستاهای آبقه و قلعه نوآبقه، کرات، فرمان‌آباد و ایله  در جمع مسئولان ادارات و نهادها، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، روحانیت تشیع و تسنن، مردم روستاهای دهستان کرات اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست نقشه‌های شوم خود در مقابله با انقلاب اسلامی،  موضوع اقتصاد با محور معیشت مردم را هدف قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی این است که مسئولان نظام اسلامی با بکارگیری اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در کنار مردم و با وحدت و همدلی حرکت کنند تا مشکلات حل شود.

سردار نظری ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات کنونی مردم و به ویژه روستائیان، حل مشکل معیشت و اشتغال آنان است و این میسر نخواهد شد مگر با تلاش شبانه روزی مردم و مسئولان ایران اسلامی.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه باید با بهره‌مندی از شیوه‌های علمی و نظر کارشناسان و اهل فن تولیدات گوشت و محصولات دامی را در روستاها زیاد کرد گفت: با امکانات موجود در کشورمان و نعمات خدادادی باید کوشش کرد تا با استفاده از شیوه‌های علمی در راستای افزایش تولید گوشت موفق شویم. خدمات‌رسانی به محرومان همچنان یکی از راهبردهای اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: هر کاری که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود باید با مهارت علمی انجام شود تا بازدهی تولید بالا برود و تولیدات در بخش‌های مختلف افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: مردم عزیز و به ویژه روستائیان باید عزم خود را برای افزایش تولید با همین امکانات موجود جزم کنند و مسئولین نیز در کنار مردم باشند.

سردار نظری با اشاره به خشکسالی های چند ساله اخیر که مردم را گریبانگیر خود کرده ادامه داد: با تغییر در روش‌های تولید در بحث‌های کشاورزی و دامی باید از همین امکانات کم، بهره‌های بیشتری ببریم و به سمت علمی شدن کارها پیش برویم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار