مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در کمتر از دو هفته ۱۲۸ تن گوشت قرمز منجمد (گوساله) طرح تنظیم بازار با هدف تعدیل قیمت‌ها عرضه شد.
کد خبر: ۶۵۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 24 September 2018
به گزارش تابناک : علی رسولیان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضویدر جلسه ستاد تنظیم بازار استان  گفت:در کمتر از دو هفته ۱۲۸ تن گوشت قرمز منجمد (گوساله) طرح تنظیم بازار با هدف تعدیل قیمت‌ها عرضه شدکه از این میزان ۴۸ تن گوشت در اختیار هیات‌های عزاداری در این ایام قرار گرفته است.

وی  افزود: در کنار عرضه گوشت قرمز منجمد، واردات گوشت گرم هم به استان آغاز شده و در حال حاضر این گوشت وارد بازار شده است و عرضه این گوشت در بازار از طریق نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بویژه در حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم همچنان ادامه می‌یابد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هم اکنون روزانه به طور متوسط حدود ۱۰ تن گوشت قرمز گرم از طریقفروشگاه‌های شهرداری "شهرما" توزیع می‌شود و تلاش بر افزایش این میزان است.

رسولیان با بیان اینکه وضعیت گوشت مرغ هم اکنون شرایط نسبتا خوبی دارد و قیمت‌ها تعدیل و تثبیت شده است، افزود: در این میان با توجه به تولید مرغداران، روند خرید گوشت مرغ برای ذخیره سازی هم آغاز شده است تا مرغداران هم متضرر نشده و تولید حفظ گردد.

وی تصریح کرد: در سایر اقلام هم به تناسب شرایط بازار، مدیریت لازم اعمال می‌شود چنانکه برنج طرح تنظیم بازار و نیز انبار‌های کشف شده احتکاری بر اساس مصوبه ستاد در بازار و در قالب فروشگاه‌های تعاونی، زنجیره‌ای و شهرداری و ... با نرخ هر کیلو ۷۰ هزار ریال در حال عرضه است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: طی شش ماهه اول امسال ۳۸۰ تن گوشت گوساله در سطح استان عرضه شده که بیش از سه برابر همین زمان در سال گذشته است و مرغ طرح تنظیم بازار عرضه شده هم در این مدت ۲ هزار و ۴۷۵ تن می‌باشد که سال قبل این زمان دو هزار و ۱۰۰ تن بوده است.

رسولیان در بحث وضعیت بازار لاستیک خودرو هم گفت:: به منظور مدیریت بازار تا کنون در استان هفت هزار حلقه لاستیک در قالب طرح تنظیم بازار عرضه شده است.

وی افزود: عمده این لاستیک‌ها که حدود ۵ هزار حلقه است مربوط به خودرو‌های سنگین و کامیون و تریلراست و تلاش بر افزایش سهمیه بیشترو توزیع آن در سطح استان است.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:  اعمال نظارت و کنترل با روش‌های سلبی و ایجابی به دقت بر بازار اعمال می‌شود و در صورت بروز هر گونه اخلال به سرعت نسبت به مدیریت شرایط اقدام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار