رئیس کمیسیون پیرامونی شورای شهر مشهد گفت: در سال تحصیلی جدید به 500 مدرسه در هفت ناحیه از سوی مدیریت شهری کمک شده و این کمک‌‌ها در جهت نوسازی و احداث بوده است.
کد خبر: ۶۵۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 24 September 2018
به گزارش تابناک : رمضانعلی فیضی در افتتاحیه مجتمع آموزشی طاهباز بیان کرد: بایستی همزمانی  و مقارن شدن محرم حسینی با شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. ملت شریف ایران برای حفظ اک خود در طی 8 سال دفاع مقدس رشادت‌های بسیار انجام دادند. 
 
وی ادامه داد: هنگامی که تلاش و اشتیاق خیرین مدرسه‌ساز جهت فعالیت و احداث مدرس را می‌بینم، یاد فراز شریفه قرآن می‌افتم که بیان می‌کند خیرین در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند. 
 
رئیس کمیسیون پیرامونی شورای شهر مشهد اظهار کرد: هنگامی که سال گذشته به همراه خانم طاهباز و همکاران اداره آموزش و پرورش از این ساختمان بازرسی می‌کردیم، جریانی قرآنی به ذهنم خطور کرد. قرآن کریم بیان می‌کند که بعضی از بناها «اسس اساس التقوا» هستند. 
 
وی افزود: در حقیقت این گروه بزرگ خیرین که برای انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند، یک جریان بزرگ را راه‌اندازی می‌کنند که این جریان اشاعه دانش، نور، پاکی و نیکی را به دنبال دارد. از دل این جریان دانش‌آموزانی بیرون می‌آیند که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عاشق ایران‌زمین خواهند بود.
 
فیضی تاکید کرد: از ابتدای انقلاب خون‌دل‌های بسیاری خورده شده تا نرخ باسوادی در کشور از نزدیک 50 درصد به نرخ فعلی که نزدیک 90 درصد است، برسد و پوشش تحصیلی ابتدایی به 97 درصد برسد. امیدواریم که در طی سال‌های آینده نرخ پوشش تحصیلی ابتدایی به 100 درصد برسد.
 
رئیس کمیسیون پیرامونی شورای شهر مشهد  باشاره به تلاش شهرداری مشهد جهت احداث و نوسازی مدارس شهر بیان کرد: در زمینه ساخت‌وساز مدارس، صدور مجوزها و انجام کارهای فنی را تسریع خواهیم کرد. در حقیقت هر 15 تن اعضای شورای شهر و مدیریت جدید شهری تمام قد در کنار اداره آموزش و پرورش می‌ایستد.
 
وی افزود: در سال تحصیلی جدید به 500 مدرسه در هفت ناحیه از سوی مدیریت شهری کمک شده و این کمک‌‌ها در جهت نوسازی و احداث بوده است. 
 
فیضی تصریح کرد: حاشیه شهر سرزمین مردان باتقوا و کوشاست و از این قسمت شهدای بسیاری در راه حفظ کشور و اسلام تقدیم شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار