روز گذشته اتهاماتی به عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در فضای مجازی منتشر گشت؛ افشاگری که با پاسخ این عضو دو دوره شورای شهر تهران مواجه شد.
کد خبر: ۶۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 25 September 2018

به گزارش تابناک : روز گذشته در شبکه های مجازی عنوان شد محمد سالاری عضو محترم شورای شهر تهران علاقه بسیاری به ساخت و ساز داشته و به همین دلیل نیز تا به امروز بیش از چهارصد واحد تجاری و مسکونی در سطح شهر تهران احداث کرده است.


در این خبر به بعضی از ابهامات ساخت و سازهای صورت گرفته توسط عضو دو دوره متوالی شورای اسلامی شهر تهران اشاره شده بود که البته این ابهامات نیاز به اسناد و مدارک دقیقی دارد و بیش از ابهامات، اتهاماتی را به دنبال خود دارد که این روز ها در فضای مجازی هر روزه به چشم می خورد.

چرا که در پایان این اتهامات عنوان شده، لطفاً در جهت تنویر افکار عمومی، صحت و سقم ابهامات فوق الذکر را تایید یا تکذیب کنید!!!

در این راستا محمد سالاری، عضو دو دوره شورای شهر تهران در توئیتی دلیل این گونه اتهامات را ورود به تخلفات پروژه های بزرگ دانسته است. وی در این توئیت گفت"با ورود به بررسی تخلفات پروژه های بزرگ مقیاس و شوراهای معماری برخی مناطق بارها تهدید شده ام. تداوم ایفای نقش نظارتی، در مبارزه با فساد و رانت منجر به هجمه های واهی و نخ نما شده است، متخلفین در هر سطح و جایگاهی بدانند تسلیم تهدید ها و فضا سازی ها نخواهم شد.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار