مدیرکل صداو سیمای مرکزیزد:
مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد گفت: صداو سیمای یزد بیش از ۲۰۰ ساعت برنامه با موضوع عزاداری و فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی را منعکس کرد.
کد خبر: ۶۵۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 25 September 2018

امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صداو سیمای مرکزیزد گفت: صدا و سیمای مرکز یزد بیش از ۲۰۰ ساعت برنامه با موضوع عزاداری و فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی از رسانه استانی، شور حسینی مردم دارالعباده یزد را در دهه اول محرم منعکس کرد.

پهلوانیان افزود: در دهه اول محرم امسال با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی کارمندان صدا و سیمای مرکز یزد، علاوه بر پوشش مطلوب و شایسته عزاداری‌های مردم حسینی در همه شهرستان‌های استان و در شهر یزد و بیش از ۱۶ نقطه از استان بطور زنده از شبکه استانی وشبکه‌های سراسری پخش شد.

وی گفت: معاونت صدای مرکزیزد با تأمین، تولید و پخش بیش از ۸۳ ساعت برنامه از شبکه استانی رادیو یزد، عشق و ارادت خالصانه مردم دارالعباده را منعکس کرد. این معاونت با تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی مانند پرسه، حسینیه ایران، قبیله قابیل، چادیشب، خونه زندگی، خیمه گاه، نخل ماتم، پیام صبحگاهی، مستند، نسیم صبح، عصر جوانی و ارتبات با رادیو‌های سراسری معارف، اقتصاد و سلامت و پخش زنده ویژه برنامه‌های روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و... توانست فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی را بازگو نماید همچنین معاونت صدای مرکز علاوه بر پخش ویژ‌های برنامه‌های محرم در تمام برنامه‌های روتین خود نیز به موضوع محرم پرداخته است.

پهلوانیان گفت: معاونت سیمای مرکزیزد نیز برنامه‌ریزی‌های دقیق و گسترده‌ای نسبت به سال‌های گذشته برای دهه اول محرم انجام داده بود تا حضور گسترده مردم عزادار مرکز استان و سایر شهرستان‌های استان را منعکس کند.

مدیرکل صداو سیمای یزد افزود: این معاونت با تامین، تولید و پخش بیش از ۸۰ ساعت برنامه توانست رضایت مخاطبان استانی و غیر استانی را از شبکه یزد جلب کند معاونت سیما در این ایام علاوه بر اختصاص برنامه‌های روتین خود به موضوع قیام خونین امام حسین (ع) و عزاداری ماه محرم، ویژه برنامه‌های متعددی را نیز تولید و پخش کرد.

وی پخش اعزاداری شهرستان‌ها ، ساخت کلیپ ویژه محرم، ساخت و تولید نشان و وله‌های گرافیکی ویژه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی، همایش نوجوانان عاشورایی، پخش تصاویر شور حسینی مردم دارالعباده از تکایا و حسینیه‌ها، پخش زنده برنامه بفرمایید روضه در استودیوی سیمای شبکه تابان با حضور کارمندان مرکز، برنامه اینجا خیمه‌ای برپاست، پخش مراسم نخل برداری شهرستان‌های اشکذر، تفت و نخل برداری میدان امیر چخماق، ارتباط با شبکه‌های سراسری و همچنین پخش زنده هیئت‌های عزاداری استان و ضبط هیئت‌های عزاداری شهرستان‌های استان و پخش زنده تجمعات عظیم مردم یزد در روز‌های تاسوعا و عاشورا و برپایی نماز باشکوه ظهر عاشورا با حضور مردم دیندار وعزادار از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری را از مهمترین برنامه های ویژه محرم از صداو سیمای یزد اعلام کرد.

پهلوانیان گفت: معاونت خبر مرکز یزد نیز همگام با سایر واحد‌های تولیدی مرکز، با تولید و پخش گزارش‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی و مکتوب از عزاداری‌های مردم استان و تهیه و ارسال اخبار و گزارش‌های مختلف رادیویی وتلویزیونی به تهران و فضای مجازی و سایت خبرگزاری پرداخته است.

وی گفت: در بخش معاونت فضای مجازی، تلاش‌های این معاونت در ایام محرم را می‌توان به پخش زنده عزاداری‌ها در بستر وب و اینستاگرام، طراحی اپلیکیشن، ارائه فایل‌های صوتی و تصویری عزاداری در بستر وب کانال سروش و اپلیکیشن، برگزاری پویش‌های حسینی، بارگزاری به لحظه نوحه‌های سال ۹۷، تولید عکس نوشت، پوستر وبارگذاری در فضای مجازی و اطلاع رسانی برنامه‌های عزاداری همچنین بارگذاری به لحظه نوحه‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار