سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد یکی از محوری ترین دستگاه های خدمات رسان در اربعین حسینی است.
کد خبر: ۶۵۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 25 September 2018

به گزارش تابناک : سید جواد حسینی در نشست هم اندیشی با رئیس و دست اندرکاران ستاد اربعین شهرداری مشهد افزود: امسال نیز بیش از دو هزار و 500 خادم افتخاری اعزام می شوند و نظافت شهرهای نجف اشرف، کربلای معلا و کاظمین و پذیرایی، اسکان و تغذیه ی 65 هزار زائر به ستاد اربعین استان واگذار شده است.

وی گفت: در کنار اسکان و پذیرایی، نظافت محیطی، انجام امور بهداشتی و سلامت زائران با اعزام بیش از 100 پزشک و پرستار و همچنین اعزام 400 مبلغ جهت ارائه مباحث معرفت افزایی و فرهنگی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) توسط خراسان رضوی به انجام خواهد رسید .

حسینی با اشاره به تأمین 150 دستگاه اتوبوس ها و نیز اعزام 600 پاکبان توسط شهرداری مشهد در اربعین امسال، افزود: امسال کار خدمات رسانی، اسکان و تغذیه زائران توسط تعداد 50 موکب از طرف استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار استفاده از ظرفیت مردمی برای ساماندهی و خدمات رسانی و واگذاری سوله های 9 گانه ی نجف به کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان، شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار