معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به تجربیات دوره های قبل برگزاری جشنواره بین المللی سنگنوردی بیستون، دغدغه ای برای برگزاری جشنواره چهارم نداریم.
کد خبر: ۶۵۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 26 September 2018

به گزارش تابناک،جلال عزیزی ، با بیان اینکه جشنواره بین المللی سنگنوردی بیستون از 28 مهر تا دوم آبان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: تاکنون 30 سنگنورد خارجی و بیش از 100 سنگنورد برتر داخلی برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

معاون ورزش استان از احتمال افزایش تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: مهلت ثبت نام سنگنوردان خارجی ظرف یک هفته آینده و سنگنوردان داخلی یک هفته پیش از برگزاری جشنواره به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به تجربه برگزاری سه دوره جشنواره بین المللی سنگنوردی بیستون در استان کرمانشاه، اظهارکرد: به فاصله 26 روز مانده به شروع جشنواره چهارم، پشتیبانی های لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره انجام داده ایم.

وی بابیان اینکه امسال اسکان ورزشکاران شرکت کننده در جشنواره در محل برگزاری مسابقات خواهد بود، گفت: در این راستا قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا کار برپایی کمپ اسکان ورزشکاران را در این محل برعهده گرفته است.

عزیزی تاکید کرد: همچنین طی هفته آینده جلسه ای با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و دستگاه های متولی همچون نیروی انتظامی، اورژانس، میراث فرهنگی، فرمانداری هرسین و ... خواهیم داشت تا هماهنگی های نهایی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: از آنجا که بخشی از هزینه های برگزاری جشنواره از سوی فدراسیون پرداخت و بخشی از امکانات و خدمات نیز از طریق دستگاه های مختلف استان ارائه می شود، هزینه زیادی را برای برگزاری این جشنواره به استان وارد نمی کنیم.

دیواره سنگنوردی بیستون با 1200 متر ارتفاع بلندترین دیواره سنگنوردی کشور و جزو پنج دیواره برتر دنیا محسوب می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار