تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنج شنبه به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۶۶۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 26 September 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس رقیب سنتی خود می‌رود که آبی پوشان پایتخت موفق شدند با کسب ۷ امتیاز رده یازدهم جدول مسابقات خود را به خود اختصاص دهند.

بررسی نفر به نفر بازیکنان استقلال در شهرآورد ۸۸

شاگردان وینفردشفر توانستند در ۶ بازی انجام شده یک پیروزی، ۴ مساوی، یک باخت، ۵ گل زده و ۳ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

استقلالی‌ها در صورت پیروزی در دربی هشتاد و هشتم می‌توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و یک یا ۳ پله صعود کنند، اما در صورت باخت و از دست دادن ۳ امتیاز یک پله در جدول سقوط می‌کنند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال طبق برنامه‌ تمرینی برای دیدار روز پنج شنبه حاضر می‌شوند. شفر از ۵ بازیکن خود به دلیل مصدومیت نمی تواند استفاده کند.

میثم تیموری، مرتضی آقاخان، محسن کریمی و داریوش شجاعیان چهار بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در دربی پیش رو غایب هستند.

نیومایر هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا در این دیدار غایب است.

تیم فوتبال استقلال در حالی روز پنج شنبه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که بازیکن محرومی ندارد.

بررسی نفر به نفر بازیکنان استقلال در شهرآورد ۸۸

بررسی نفر به نفر بازیکنان استقلال در شهرآورد ۸۸

  1. مهدی رحمتی:دروزاه بان با تجربه استقلال که در دیدار‌های گذشته تیمش در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته بود، می‌تواند شفر را وسوسه کند تا از او در این مسابقه استفاده کند.
  2. فرشید اسماعیلی:فرمانده جدید این روز‌های سرمربی آلمانی استقلال می‌تواند آبی پوشان را در دربی ۸۸ همراهی کند و شفر هم حساب ویژه‌ای روی اسماعیلی باز کرده است.
  3. پژمان منتظری:مدافع با تجربه آبی پوشان پایتخت که بدون شک در دربی‌های گذشته حضورش برای استقلالی‌ها مثمرثمر بوده در دربی پیش رو به دنبال آن است تا راه گلزنی پرسپولیسی‌ها را ببندد.
  4. آرمان سهرابیان:بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال که در خط دفاع برای آبی‌ها نقش آفرینی می‌کند و بدون شک شفر به دنبال این است که این بازیکن در دربی ۸۸ بدون اشتباه برابر حریف به میدان برود.
  5. روح الله باقرى:شفر روى گلزنى باقرى مقابل پرسپولیس حساب ویژه اى باز کرده است.
  6. فرشید باقری: شفر در دربی پیش رو حساب ویژه‌ای روی باقری باز کرده و شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد دارد از حضور یک بازیکن جوان در کنار باقری استفاده کند تا این بازیکن تمام مهارت خود را به نمایش بگذارد.
  7. مرتضی تبریزی:مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال موفق شده در رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی برای آبی پوشان گلزنی کند. تبریزی اولین حضور را در دربی‌های استقلال و پرسپولیس تجربه می‌کند. این بازیکن به دنبال این است که بهترین عملکرد را مقابل پرسپولیسی‌ها به نمایش بگذارد.
  8. على کریمى:بازیکن جدید و با تجربه تیم فوتبال استقلال با حضور در ترکیب آبى‌ها در دربى ٨٨ مى تواند نقش مهمى را ایفا کند و براى تیمش بهترین بازى را به نمایش بگذارد.
  9. همام طارق:بازیکن جوان و عراقی تیم فوتبال استقلال در دیدار برابر پرسپولیس یکی از مهره‌های اصلی است و با توجه به اولین حضورش در دربی‌های استقلال و پرسپولیس در نظر دارد بهترین عملکرد را در مقابل چشمان شفر به نمایش بگذارد.
  10. وریا غفوری:مدافع تیم فوتبال استقلال که در دربی‌ گذشته گلزنی کرد، بدون شک شفر برای گلزنی روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.
  11. روزبه چشمی:بازیکن پر اشتباه تیم فوتبال استقلال که برای فرار از فشار‌های اخیر در دیدار مقابل السد می‌تواند شانس حضور در دربی ۸۸ را داشته باشند و با گلزنی برای آبی پوشان دل هواداران استقلال را شاد کند.
  • تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا به امروز ۸۷ بار به مصاف یکدیگر رفتند که سهم استقلال ۲۶ پیروزی و ۲۲ باخت بوده است.
  • استقلال در ۸۷ بازی موفق شده ۲۶ پیروزی، ۳۹ تساوی، ۲۲ باخت را ثبت کند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار