اکبر محمدی سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل به صورت توافقی از این تیم جدا شد.
کد خبر: ۶۶۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 26 September 2018

فارس، تیم فوتبال خونه به خونه بابل در 5 هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با هدایت اکبر محمدی یک امتیاز کسب کرد و با توجه به مشکلات مالی و شرایط سختی که این تیم داشت، به صورت توافقی بعد از جلسه با حسن‌زاده مالک این تیم از خونه به خونه بابل جدا شد تا احسان برزگر به صورت موقت هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

حسین اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: ابتدا اکبر محمدی سرمربی خونه به خونه بابل تشکر می‌کنم چرا که زحمات زیادی برای این تیم کشیدند متأسفانه شرایط سختی داشتیم، مشکلات مالی تیم هنوز برطرف نشده است، با این اتفاقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متأسفانه نتیجه نگرفتیم. در نهایت بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه اکبر محمدی از تیم جدا شد.

وی در ادامه گفت: احسان برزگر فعلاً به صورت موقت هدایت تیم خونه به خونه را بر عهده دارد من هم به عنوان یکی از اعضای تیم به بازیکنان کمک می‌کنم تا شرایط خوبی به دست بیاورند اما هیچ کمکی در بحث فنی نمی‌کنم متأسفانه مشکلات ما همچنان ادامه دارد، بعد از صبحت‌هایی که با بازیکنان انجام دادم سعی کردم روحیه آنها را بالا ببریم تا بخواهیم به خاطر هواداران خونگرم بابل بازی کنیم و در لیگ دسته اول بجنگیم.

اخوت در پایان گفت: خود شخص حسن‌زاده تمام تلاشش را می‌کند تا به عنوان یک مالک شرایط خوبی را برای تیم مهیا کند متأسفانه مسئولین شهر بابل احساس مسئولیت ندارند، هیچ توجهی به تیم شهر خودشان ندارند و ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، امیدواریم در ادامه شرایط مهیا شود تا بتوانیم به عنوان یک مدعی در لیگ دسته اول ظاهر شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار