تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري گفت: داوران فوتبال چهارمحال و بختیاری سرمایه‌های استان و کشور هستند .
کد خبر: ۶۶۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 27 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- طهمورث حيدری اظهار كرد: چهارمحال و بختياري با ٢٥ داور در سطح كشور و یک داور در سطح ملي و بين‌المللي وضعيت خوبي از لحاظ داوري دارد.
وی افزود: هر ساله ارزيابي داوران به منظور رتبه بندی صورت می‌گیرد و موعود بنيادی‌فر داور استان پس از عليرضا فغاني، براي دو سال پياپي رتبه دوم را كسب كرده است.
حيدری خاطرنشان كرد: موعود بنيادی‌فر از لحاظ سوابق، تحصيلات، توانمندي مديريت و سطح بالاي توان جسماني و ... دومين داور مطرح در سطح كشور است كه از افتخارات چهارمحال و بختياري به حساب مي ‎ ‌ آيد .
رئيس هيات فوتبال استان در ادامه با اشاره به حاشيه بازی صنعت نفت آبادان و پيكان، سنگ پراني و ورود تماشاچيان به داخل زمين که موجب شد براتعلي مولوي کمک‌داور استان مورد آسيب قرار گرفت، گفت: لازم است حادثه رخ داده در ورزشگاه اهواز پيگيری شده، عوامل شناسايی شوند و برخورد مجدانه با عاملان اين حادثه صورت گيرد .
وی با بیان اینکه هیات فوتبال استان به صورت ویژه این موضوع را دنبال می‌کند، تصریح کرد: هیات فوتبال و کمک‌داور استان بابت این موضوع به کمیته انضباطی کرده است .
در ادامه رئیس كميته اخلاق و فرهنگی هيأت فوتبال استان بیان کرد: امروز اخلاق‌مداری گمشده ورزش است و باید به صورت گسترده به این مهم رسیدگی شود .
حجت‌الاسلام كشاورز گفت: حذف تماشاچی راه حل مناسبي برای برخورد با اين موضوع نيست و نياز است كار فرهنگی در اين خصوص صورت گیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار