استاندار خراسان رضوی گفت: زیرساخت های ورزشی لازم در این استان ایجاد نشده و باید پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.
کد خبر: ۶۶۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 28 September 2018

به گزارش تابناک : علیرضا  رشیدیان پنجشنبه شب در دیدار با معاون پارلمانی وزیر  ورزش در مشهد اظهارکرد: کشف و پرورش استعدادهای ورزشی را از مهمترین رسالت مسئولان ورزشی در این استان است.

وی افزود: باید به سمت توسعه کیفی نشاط و سلامتی منطبق با ارزش های اسلامی و ملی حرکت کنیم زیرا  ورزش در تعلیم، تربیت و باروری استعدادها نقش عمده ای دارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد:جوانان استان در حوزه های مختلف ورزشی ظرفیت های خوبی دارد وباید  توسعه ورزش در ابعاد همگانی، پهلوانی و قهرمانی مورد توجه قرار گیرد. 

رشیدیان گفت:ورزش استان به لحاظ زیر بنایی فقیر محسوب می شود و برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این حوزه در سطح استان ضروری است و در این راستا باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار  گفت: این استان دارای ظرفیت های ورزشی خوبی است و با اینکه صنایع مادر در آن وجود ندارد ولی بخش خصوصی فعالی دارد که باید زمینه ورود این بخش به حوزه ورزش فراهم شود.

امیررضاخادم گفت:مدیر قبلی این حوزه از مدیران اخلاق مدار است که آنچه انجام داده به قصد خدمت بوده است.مسیر توسعه ورزش استان با سکانداری مدیر جدید و حمایت سایر مدیران و مجموعه ورزشی استان استمرار  یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار