رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: لیگ باشگاه‌های خراسان رضوی در بولینگ و بیلیارد برای نخستین بار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 29 September 2018

به گزارش تابناک : علیرضا دوانلو اظهار داشت: برای نخستین بار لیگ باشگاه‌های استان در رشته اسنوکر توسط هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی برگزار می‌شود، همچنین یک مرکز استعدادیابی در شاندیز در مدتی پیش افتتاح شده است، این هیئت مسابقات بسیاری برگزار کرده است.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی گفت: به عنوان مثال مسابقات زیر 18 سال توسط هیئت برگزار شده است، همچنین رقابت‌های انتخابی زیر 21 سال تشکیل شده و ورزشکاران استعداد خود را نمایان کرده‌اند، ماه اخیر چهارمین دوره مسابقات بولینگ ماهیانه برگزار شده است، این هیئت در هفتمین دوره آن قهرمانان بولینگ استان را به کشور معرفی می‌کند.

دوانلو خاطرنشان کرد: باشگاه‌های نسبتاً ضعیفی در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل عدم مراجعه به هیئت و بی‌تجربگی میزهای غیراستاندارد را تشخیص نداده و خریداری کردند و یا از فضای مناسبی برخوردار نیستند اما باشگاه‌های قدرتمند خراسان رضوی زمینه حضور در لیگ‌های مختلف را دارند.

وی تصریح کرد: هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از افراد علاقمند به این ورزش تقاضا دارد که پیش از ایجاد فضای دلخواه برای دنبال کردن ورزش بولینگ و بیلیارد و خریداری اجناس گران‌قیمت این ورزش برای تشکیل باشگاه ابتدا به هیئت مراجعه کنند.

دوانلو ادامه داد: دلیل الزام مراجعه این افراد به هیئت، این است که شاید آنها در اثر بی‌تجربگی وسایل دست دوم را به قیمت اصلی آن خریداری نمایند و یا مکان نامناسبی را برای بولینگ و بیلیارد در نظر بگیرند و به این صورت با وضعیت نامطلوبی مواجه می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار