حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مشکلات اقتصادی کشور از راه سیاسی حل نمی شود بلکه از طریق اقتصاد مقاومتی و به دست جوانان توانای این مرز و بوم قابل حل است.
کد خبر: ۶۶۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 30 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در آئین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان از سوی حوزه مقاومت بسیج شهدای گمنام برگزار شد با بزرگداشت عاشورای حسینی عنوان کرد: عاشورا تجلی اراده خدا و حرکتی بزرگ در مسیر هدایت بشری بود.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مرور بر زندگی امامان معصوم(ع) نشان می‌دهد عده‌ای به دنبال انحراف در جامعه دینی بودند و با ترور شخصیت ائمه اطهار(ع) می خواستند حق را وارونه جلوه دهند.

وی با گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز تصریح کرد: دشمن با جنایت خود تلاش کرد از انقلاب و ملت ایران و مردم اهواز انتقام بگیرد اما این ملت دشمن و توطئه‌های آن را به خوبی می شناسند و این گونه حوادث انزجار ملت را در برابر دشمن بیشتر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: شهداء در واقع روشنفکران جامعه اسلامی اند که در راه اسلام و ماندگاری انقلاب اسلامی و با بصیرت و زمان شناسی از جان خود گذشتند.

وی اظهار کرد:پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی، ترور مردم بی گناه و فتنه های زیادی شکل گرفت اما دشمن در این راه به مقصودی نرسید. امروز مهم ترین رویکرد دشمن آن است که انگیزه و اندیشه انقلابی را سست کنند چرا که اندیشه انقلابی ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: ملت ایران هیچگاه میدان مبارزه با دشمن را خالی نمی کنند و همواره در صحنه های انقلابی حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: متاسفانه امروز صدای دشمن توسط عده ای معلوم الحال و سست عقیده در داخل شنیده می شود.

وی تصریح کرد:امروز مستکبران غربی در برابر عزم و اراده ملت ایران دچار درماندگی شده اند و دیگر تهدیدات آن ها کارساز نیست. رسانه‌های غربی در جاهلیت مدرن امروز در صدد تقویت جبهه استکبار جهانی هستند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: امروز مشکلات اقتصادی کشور از راه سیاسی و مذاکره حل نمی‌شود بلکه از طریق اقتصاد مقاومتی و به دست جوانان توانای این مرز و بوم قابل حل است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: رهبر انقلاب با پیش بینی های مدبرانه همواره اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای مقابله با تحریم های دشمن می .دانند و استفاده از ظرفیت داخلی و استعدادهای جوانان را مهم ترین راهکار برای برون رفت از مشکلات اقتصادی برشمرده اند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار