رئیس شورای اسلامی شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره اقدامات جمالی‌نژاد در شهرداری یزد، گفت: اقدامات وی در شهرداری یزد رضایت مردم را به دنبال داشت.
کد خبر: ۶۶۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 30 September 2018

غلامعلی سفید در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت هفت مهرماه، روز آتش‌نشان گفت: با توجه به اینکه قسمتی از کار شهرداری مربوط به آتش‌نشانی است، از خدمات این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: شهدایی که در وقایع مختلف با ایثار از ناموس، اموال و جان مردم دفاع می‌کنند، همه آن‌ها را تکریم و یاد آن‌ها را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بابیان اینکه در این ایام روز بزرگداشت مولوی است و دنیای اسلام به همچون بزرگانی که در پاسداشت ادبیات، معنویت و علم قدم‌های بزرگی برداشتند و خدمات ارزنده‌ای داشتند، می‌بالد.

سفید با اشاره به اینکه روز دوشنبه روز جهانی سالمندان است، تصریح کرد: ایران جز کشورهایی است که سالمندان آن به این جمعیت اضافه شدند و توجه به سالمندان موضوع مهمی است و ما به‌عنوان اعضای شورای اسلامی شهر یزد، بایستی بیشتر در این زمینه تفکر کنیم و بنده از تمام کسانی که در این زمینه خدماتی ارائه می‌دهند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

این مقام مسئول بابیان اینکه جمعیت جوان اوایل انقلاب و حین انقلاب به سن سالمندی می‌رسند و جمعیت زیادی را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: تعریف سالمندی در دنیا رو به تغییر است و سن میان‌سالی به مقدار زیادی به سن و سال افراد زیاد می‌شود که سالمندی را از سال‌های دورتر شروع کنیم.

وی مجدداً از خدمات و اقدامات مناسب شهردار سابق در طی یک سال که در یزد انجام دادند، تشکر و قدردانی و خاطرنشان کرد: شهردار سابق در این زمینه رضایت مردم و نیز رضایت و انتخاب مسئولین کشوری را در پی داشت که آقای جمالی‌نژاد به‌عنوان معاون عمرانی وزیر کشور انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار