مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت : اولیا دانش آموزی که اقدام به درگیری با یکی از معلمان کرده بود، دستگیر شده است .
کد خبر: ۶۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 02 October 2018

به گزارش تابناک : مجیدی فر مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت:درگیری اولیاء دانش آموز با معلم در مدرسه قلی‌زاده ابتدایی پسرانه در ناحیه ۲، معلم‌ را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: پس از درگیری والدین دانش آموزی با معلم مدرسه ، وی به مرکز درمانی منتقل و مداوا گردید.

وی با بیان اینکه سازوکارهای قانونی برای رسیدگی به شکایات و برخورد در حوزه فعالیت معلمان داریم، ادامه داد : خط قرمز ما حفظ حرمت مدرسه است که در این حادثه خدشه به فضای آموزشی ما وارد شده و منجر به ایجاد التهاب و استرس برای معلمان و دانش آموزان گردیده است.

مجیدی فر گفت : تیم ویژه ای برای بررسی علت این حادثه با توجه به مدارک و مستندات نیروی انتظامی، اورژانس و مدیر تشکیل شده است که موضوع را پیگیری می کنند .

 

جزئیات حادثه از زبان مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2
روحانی نیا مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد هم در باره جزئیات حادثه گفت: روز قبل از این اتفاق دانش آموزی در کلاس شیطنت می‌کند و معلم یک ضربه به صورت وی می‌زند.

وی افزود: روز بعد پدر دانش آموز به همراه یکی از دوستان خود در هنگام تغییر شیفت که ازدحام دانش آموزان زیاد است به مدرسه آمده و در همان لحظه اولیه مواجهه با معلم به او حمله کرده و همکار فرهنگی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو مشهد تصریح کرد: در همین هنگام یکی دیگر از معلمان برای جدا کردن و فیصلۀ موضوع وارد صحنه می‌شود که او هم مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار