قانون منع به کار گیری بازنشستگان به رئیس جمهور ابلاغ شد اما برخی متولیان امر همچنان به دنبال لایه های نفوذی برای حفظ شهرداران کلان شهر ها هستند. شهردارانی که بازنشسته هستند اما ادعا می کنند که راه زیادی تا بازنشستگی دارند و برخی دیگر به دنبال لابی های گسترده هستند اما به راستی چه كساني خواهان مستثني شدن شهرداران از قانون هستند؟
کد خبر: ۶۶۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 03 October 2018

 به گزارش تابناك رضوي؛ قانون منع به کارگیری و اصلاحیه آن در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و به موجب آن بسیاری از مدیران رده بالا باید پست های خود را ترک کنند. این در حالی است که شهرداران کلان شهر ها علاقه زیادی به دور زدن قانون دارند اما دور زدن قانون چه تبعاتی در پی دارد؟ در این راستا شاید همه نگاه ها به مدیرانی باشد که بازنشسته هستند اما طی اخبار واصله برخی مدیرانی که در حال بازنشستگی هستند به دنبال دور زدن قانون برای گریز از این ماجرایند.

 علاوه بر شهرداران فعلي كه حاضر به ترك پست خود نيستند رايزني گسترده برخي از مديران كه تا دو سه سال آينده بازنشسته شده و مشمول قانون خواهند شد قابل توجه است. برخي معتقدند اين دسته از مديران به شدت در حال لابي و فشار رسانه اي هستند تا بتوانند براي دوام عمر مديريتي خود در سالهاي آينده صندلي شهرداري را مصون از قانون جديد نگه دارند.


حال بايد منتظر ماند و ديد كه نمايندگان مجلس و ديوان محاسبات از مواضع خود كوتاه آمده و شهرداري ها را به خانه سالمندان مديران تبديل مي كنند يا اين كه از قانون مصوب خود بدون هيچ اغماضي دفاع خواهند كرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار