مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:تاکنون ۴۰۰ جلسه پیشگیری از اعتیاد در مساجد حاشیه مشهد برگزار شده است.
کد خبر: ۶۶۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 03 October 2018

به گزارش تابناک : عبدالله ابراهیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی و کاهش آنها مورد توجه مسئولان به‌ویژه رهبر معظم انقلاب است که در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های مستمر و مختلفی در این راستا دارد.

وی اظهار کرد: فعالیت در حوزه علمی، پژوهشی، آموزشی، اطلاع‌رسانی و تبلیغی و استفاده از ظرفیت مبلغان دینی از جمله برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برای کاهش آسیب های اجتماعی است و تاکنون ۴۰۰ جلسه پیشگیری از اعتیاد در مساجد حاشیه شهر مشهد و دیگر مساجد محوری این شهر برگزار شده است.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در ماه مبارک رمضان تعدادی از مبلغان آموزش دیده به منظور تشویق معتادان در حال ترک به ۱۱ مرکز ترک اعتیاد اعزام شدند و با هماهنگی سپاه امام رضا (ع) و اداره کل بهزیستی استان در آخر ماه صفر نیز تعداد دیگری از مبلغان و کارشناسان دینی به این مراکز اعزام می شوند.

ابراهیمی بیان کرد: ۳ هزار و ۳۷۰ نفر از مداحان، مبلغان و ائمه جماعات استان نیز آموزش های مربوط به پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفته و در این حوزه فعال هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار