عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) گفت: این لایحه ابهامات زیادی دارد که باید روشن شود.
کد خبر: ۶۶۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 04 October 2018

به گزارش تابناک : سید محمدجواد ابطحی با انتقاد از حواشی ایجاد شده در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی با هدف در دستور کار قرار گرفتن لایحه الحاق به CFT اظهارداشت: متاسفانه کسانی که دَم از دموکراسی و آزادی می زنند، مجلس را تبدیل به مرکز دیکتاتوری و اعمال قدرت خود کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه این روند حاکم بر مجلس روندی خطرناک است و باید جلوی آن را بگیریم، ادامه داد: ما تلاش می کنیم که روز یکشنبه لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در دستور کار مجلس قرار نگیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در تشریح علت مخالفت با لایحه مزبور تصریح کرد: این لایحه برای امنیت کشور خطرات زیادی را ایجاد می کند و همچنین ابهامات زیادی دارد که باید روشن شود.

ابطحی بیان کرد: بر این اساس، ما درخواست کرده ایم که مسئولانی از وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و همچنین دبیر شورای عالی امنیت ملی در مجلس حضور یابند و به صورت شفاف درباره لایحه الحاق به CFT توضیحاتی را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه روز یکشنبه هم امیدواریم که مخالفان و موافقان لایحه الحاق به CFT بتوانند همگی نظرات خود را به راحتی بیان کنند و رأی‌گیری درباره این لایحه هم علنی و به صورت شفاف باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار