تیم فوتسال فرش‌آرا در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر در دیداری جذاب با نتیجه ۵ ـ ۳ مقابل تیم مس سونگون متحمل شکست شد.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 05 October 2018

به گزارش تابناک : در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال فرش آرا در خانه مقابل تیم مس سونگون متحمل شکست شد.

این دیدار از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی آغاز شد، مس از همان دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد با انجام یک‌بازی حساب شده در پایان نیمه اول با نتیجه ۴ ـ ۰ فرش‌آرا شکست بدهد.

نیمه دوم فرش‌آرا که چیزی برای از دست دادن نداشت یکپارچه حمله شد و دامنه حملات خود را گسترش داد و با اینکه در نیمه دوم یک گل دیگر دریافت کرد اما موفق شد در نیمه دوم سه گل وارد دروازه مس کند تا در پایان یک بازی جذاب مس با نتیجه ۵ ـ ۳ فرش‌آرا را شکست دهد.

فتاحی مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی و برادران رئیس هیأت فوتبال استان از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند.

برخلاف بازی‌های قبلی فرش‌آرا هواداران استقلال خوبی از این بازی داشتند.

در دقایق پایانی بازی فرش‌آرا تلاش زیادی برای جبران دو گل عقب‌افتادگی خود بود و حتی فرصت داشت تا در ثانیه‌های پایانی یکی از گل‌ها را جبران کند که پنالتی مجید خزائی تبدیل به گل نشد.

مجید خزائی بازیکن فرش‌آرا و فرهاد فخیم کاپیتان مس در پایان بازی درگیری لفظی داشتند که این درگیری با دخالت عوامل دو تیم به پایان رسید.

خستگی سفر بندرعباس روی عملکرد ما تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: نگرانی من قبل از بازی خستگی بازیکنان بعد از سفر بندرعباس بود، آنجا با آن شرایط هوایی بازی سنگینی داشتیم و در بازی با آذرخش جو سنگینی بود، بعد از سفری که ۲۵ ساعت زمان برد خسته شدیم و پیش‌بینی این را داشتیم.

محسن حسن‌زاده افزود: از سوی دیگر بازی کردن با تیم قدرتمند مس و استرس بازیکنان جوان ما مزید بر علت شد و باعث شد در نیمه اول شرایط خوبی نداشته باشیم، اما در نیمه دوم تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فکر می‌کنم تیم فرش‌آرا تیم نیمه دوم بود و در نیمه اول شرایط غیر از شرایط فنی حاکم بود.

وی ادامه داد: باید همیشه مثل نیمه دوم بازی کنیم، تماشگران فوتسال را می‌فهمند و دیدند که نیمه دوم تیم جوان فرش‌آرا در مقابل قهرمان آسیا خوب بازی کرد، تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و وقتی تیم را بستیم می‌دانستیم این مسائل به‌وجود می‌آید اما اگر به این جوانان میدان داده شود می‌توانند بهتر از این باشند و یک نیمه تیم مس قهرمان آسیا را تحت فشار گذاشتند نشان از‌ کیفیت تیم ما دارد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا اضافه کرد: از بازیکنان برای تلاشی که داشتند تشکر می‌کنم، بازیکنان ما ۲۵ ساعت در اتوبوس بودند از سوی دیگر بازیکنان ما جوان هستند و بازی کردن مقابل مس یک سری فشارها دارد، ما به ناچار از سه بازیکن مصدوم استفاده کردیم یکی از بازیکنان با زور داروی مُسکِن بازی کرد، به لحاظ دفاعی یک بازیکن با تجربه عقب‌گیر مشکل داریم و از هفته‌ها قبل گفتم در این پست بازیکن نیاز داریم که آقای بهادری به‌ ما کمک کنند که این اتفاق رخ نداد اما ما یک‌ بازیکن عقب‌گیر با تجربه لازم داریم تا به تیم جوان ما کمک کند.

بازیکنان مس نباید همه چیز را تمام شده حساب می‌کردند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: برنامه‌هایی که در تمرینات داشتیم به‌ نحو عالی اجرا شد و به نتیجه دلخواه رسیدیم، در نیمه دوم هم فرش‌آرا که میزبان بود و فشار را بیشتر کرد، بچه‌های ما در نیمه دوم بازی را رها کردند، این مورد را در بین نیمه گوشزد کردم اما با اعتماد به‌نفس بالا بازی کردند‌ و به‌نوعی فکر کردند همه چیز تمام شده است، اما‌ این تجربه شد تا بدانیم هرچند تا گل جلو بودیم بازی را تمام شده ندانیم، اما مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

اسماعیل تقی‌پور ادامه داد: فرش‌آرا تیم خوبی است و در این چند سال تغییرات کمی داشته و در مشهد همه تیم‌ها را اذیت می‌کرد و نیمه دوم هم بازی خوبی ارائه داد، پیش‌بینی بازی سخت نیمه دوم را داشتیم اما خدا را شکر با تلاش بازیکنان سه امتیاز شیرین خارج از خانه را گرفتیم، هدف ما تکرار قهرمانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار