فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه26 دستگاه براساس مصوبات شورای انقلاب فرهنگی مسئولیت امنیت فرهنگی و اجتماعی جامعه را برعهده دارند، گفت: برخی دستگا‌ه‌ها وظایف خود را در این زمینه انجام نمی‌دهند و نیروی انتظامی به تنهایی در این صحنه قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۶۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 05 October 2018

به گزارش تابناک : سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم نماز جمعه تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با بیان اینکه خدا را شاکرم در هفته نیروی انتظامی بین نمازگزاران ایستاده‌ام، گفت: پلیس مقتدر، امین مردم اقدامات خود را آغاز کرده و انشاءالله در کنار مردم و برای آسایش و امنیت آنان همانند گذشته تا پای جان ایستاده است.

وی افزود: نماز جمعه محلی است برای نمایش هفتگی اتحاد مسلمانان همچنین اطلاع‌رسانی‌ها به مردم عزیز؛ که به همین جهت تبریک هفته نیروی انتظامی را همکاران بنده در خطبه‌های پیش از نماز جمعه سراسر کشور می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: در سالی که گذشت پرسنل نیروی انتظامی اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند. در برخورد و پیشگیری از جرائم نیرو توفیقات بسیاری چه در فضای مجازی و چه حقیقی داشته است و آمارها نشان از رشد اقدامات بوده است.

سردار اشتری گفت: امیدواریم با عزم راسخ به نقطه مطلوب که با آن فاصله داریم برسیم. نیروی انتظامی این هفته را برای خدمات و رشد بیشتر در امور خود در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اگر مردم و نخبگان با همکاران بنده در نیروی انتظامی ارتباط پیدا کنند پیشرفت در امنیت و جلوگیری از برخی مواد حاصل خواهد شد. بنده تقاضا دارم مردم و نخبگان انتقادات و پیشنهاداتی که از قبل مسیر ارتباط آن مشخص شده را ارسال کنند زیرا این مورد حل کننده مشکلات است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه ارتباط مردم با پلیس نسبت به گذشته افزایش یافته است، گفت: طبق آمارهایی که گرفته شده این ارتباط نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و این مورد خدمتی برای همکاران بنده است. یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی حفظ و ا ارتقای امنیت در جامعه است.

سردار اشتری ادامه داد: بحمدلله امنیتی مثال‌زدنی در کشور ما حاکم است از مرزهای خشک و دریایی گرفته تا شهرهای مختلف،‌ارتش، سپاه و نیروی انتظامی باعث امنیت شدند. خط نیروی انتظامی و نیروهای مسلح ، امنیت کشور است و اخلال‌گران باید بدانند اگر در هر مکان از کشور قصد ایجاد اختلال داشته باشند با پنجه فولادی پلیس با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: امنیت جهات مختلفی دارد که یکی از مهمترین آ‌نان امنیت اقتصادی است. این ارگان با شرایطی که پیش رو بوده برخی افراد اخلال‌گر در حوزه اقتصاد را با هماهنگی قوه قضاییه در این بخش ا خلال‌گران را شناسایی کرده و به دست قانون سپرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی این توان را دارد که بایستد و از جان، مال و ناموس مردم دفاع کند، بیان کرد: این نیرو با مجاهدت‌ها،‌ رشادت‌ها و شهدایی که تقدیم کرده این مورد را اثبات کرده است.

سردار اشتری بیان کرد: امروز با تدابیر مقام معظم رهبری، همکاری خوب مردم عزیز و به برکت شهدای گرانقدرمان امنیت بسیار خوبی را شاهد هستیم و بنده ضمن تقدیر مجدد از مردم و نمازگزاران عزیز و کسانی که با نیروی انتظامی همکاری دارند عرض می‌کنم این نیرو برای امنیت شما از همه توان خود بهره می‌برد.

وی گفت: از همه مسئولین و دستگاه‌ها درخواست می‌کنیم در انجام ماموریت‌هایی که در این شرایط وجود دارد نیروی انتظامی را همکاری کنند. ما در ایجاد امنیت حوزه اقتصادی، فضای مجازی و ... حاضر هستیم و همچنین 26 دستگاه براساس مصوبات شورای انقلاب فرهنگی مسئولیت امنیت فرهنگی و اجتماعی جامعه را برعهده دارند که لازم است بگویم برخی دستگا‌ه‌ها وظایف خود را انجام نمی‌دهند و نیروی انتظامی به تنهایی در این زمینه قرار گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان افزود: از تلاش مجاهدانه همه همکارانم تشکر می‌کنم و افرادی که لباس سبز خدمت‌گذاری به مردم عزیز و ولایت فقیه را به تن کرده‌اند تشکر می‌‌کنم. همکاران ما بخشی از جوانانی هستند که مورد خطاب حضرت آقا بود. این افراد با تمام توان در صحنه هستند و امیدواریم اعمال ما در مقابل امام زمان (عج) ،خداوند متعال و مقام معظم رهبری به گونه‌ای باشد تا شرمنده نشویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار