سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که تیم پدیده فوتبالی مدرن به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۶۶۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 05 October 2018

ایلی استان،در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل تیم پدیده مشهد در جام حذفی، گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. به تیم پدیده هم باید بابت این شکل فوتبال تبریک بگویم. آنها فوتبالی مدرن را به نمایش گذاشتند. مشکلی که در فولاد داریم، زمان است.

او افزود: به خاطر کمبود وقت بعد از مسائلی که داشتیم، سخت بود که یازده نفر اصلی را برای این بازی بچینیم. در پدیده حداقل ۸ بازیکن هستند که ۲ سال است در کنار هم حضور دارند. از هوادارن تیمم معذرت می‌خواهم که با وجود طی مسافتی طولانی، نشد که خوشحال به خانه بازگردند. از بازیکنانم خواستم سر خود را بالا بگیرند. ۲ هفته دیگر باید در چارچوب هفته نهم به مصاف پدیده برویم، امیدوارم در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم. به خاطر اشتباهاتی ساده گل خوردیم.

سرمربی رومانیایی فولاد گفت: باید از اشتباهات امروز درس بگیریم. نباید دوباره این اشتباهات را تکرار کنیم. گل‌هایی که دریافت کردیم، صرفا به خاطر یکپارچگی پدیده بود. آنها ۲ سال است که کنار هم بازی می‌کنند.

استان اضافه کرد: زمانی که ۲ بر ۱ جلو بودیم، موقعیت خوبی برای مریدی پیش آمد که با فاصله‌ای کم از کنار دروازه خارج شد. گاهی بدشانسی باعث می‌شود نتیجه نگیرید.

او در خصوص انتقاد احتمالی هواداران خوزستانی فولاد و احتمال تکرار سرنوشت پورموسوی برای وی گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. معتقدم کسانی‌که بازی ما را دیدند، متوجه پیشرفت فولاد می‌شوند. سطح بازی ما تغییر کرده‌است. شاهد بودید که در ابتدای بازی، از ۳ بازیکن جوان استفاده کردیم. در ادامه ۲ جوان دیگر را هم وارد زمین کردیم. باید به جوانان میدان دهم تا پیشرفت کنند.

استان در خصوص غیبت سروش رفیعی در این دیدار تصریح کرد: سروش به خاطر درمان آسیب‌دیدگی تازه به تیم اضافه شده و باید منتظر باشیم که آمادگی کاملش را به دست بیاورد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار