مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان از اعزام ۴۵ کاروان زیارتی در نیمه نخست سال ۹۷ به مشهدالرضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 06 October 2018

به گزارش تابناک : امراله حسنی با اعلام خبر اعزام 45 کاروان زیارتی در نیمه نخست سال جاری به مشهد‌ اظهار داشت: شناسایی محرومان و نیازمندان زیارت اولی‌ و فراهم کردن زمینه تشرف آنها به زیارت امام رضا(ع) یکی از مهم‌ترین وظایف دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان است و در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون قریب به 2 هزار زائر محروم شناسایی و در قالب 45 کاروان زیارتی «مهر درخشان رضوی» به مشهد مقدس و حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

حسنی تصریح کرد: استان زنجان در بحث اعزام کاروان‌های زیارتی به مشهدالرضا(ع) جزء سه استان برتر در کشور شناخته شده است.

وی در ادامه به سایر فعالیت‌های این دفتر نمایندگی در نیمه نخست سال اشاره کرد و افزود: در شش ماه نخست سال جاری یک هزار و 200 سبد غذایی در ایام نوروز، دهه کرامت رضوی و ماه مبارک رمضان بین محرومان و نیامندان استان توزیع شده است.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان به اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم اشاره و خاطرنشان کرد: 22 اردوی جهادی سلامت به مناطق محروم استان همچون ماهنشان، ایجرود و .... اعزام شدند که در این اردوها خادمیاران سلامت رضوی یک هزار و 200 بیمار محروم را به صورت رایگان ویزیت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در نیمه نخست سال جاری 10 اردوی جهای خدمت و 44 اردوی جهادی حمایتی نیز به همت خادمیاران رضوی در سطح استان زنجان برگزار شده است.

حسنی راه اندازی 110 کانون خادمیاری تخصصی و عمومی در استان، شناسایی110 بیماران صعب العلاج و عیادت از آنها، اهدای 900 کمک هزینه جهیزیه ویژه زوج‌های جوان، شناسایی 150 یتیم سادات و اهدای بسته‌های حمایتی به آنها، ارائه 85 میلیون ریال فیش نذورات، برپایی محافل قرآنی و ... را برخی دیگر از فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در نیمه نخست سال جاری برشمرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار