داور بین المللی سابق فوتبال کشور گفت: برخی اعضای شورای شهر مشهد که سال گذشته به حضور من در انتخابات شورای شهر انتقاد داشتند حالا خودشان تلاش می کنند وارد فوتبال شوند.
کد خبر: ۶۶۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 06 October 2018

به گزارش تابناک : نامزدی چند عضو شورای شهر مشهد برای ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی که با انتقادهای زیادی از سوی طیف های مختلف همراه بود و نهایتا منجر به عدم تایید صلاحیت این افراد شد دوباره با سخنان محسن ترکی از داوران بین المللی سابق فوتبال کشور خبرساز شد. 

وی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت با انتقاد شدید از برخی از اعضای شورای شهر مشهدبیان کرد: همان کسانی که سال گذشته درشورای شهر مشهد می گفتند محسن ترکی و علیرضا فغانی ورزشی و داور فوتبال هستند و برای چه می خواهند وارد سیاست شوند خودشان به دنبال ورود به فوتبال هستند که من از این افراد می پرسم شما چرا این کار را می کنید و از فوتبال چه می خواهید؟ 

ترکی  بیان کرد: برای انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی حدودا ۲۸ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۷-۸ نفر ورزشی هستند واکثر ورزشی‌ها را به دلیل عدم سابقه مدیریتی رد صلاحیت کردند که من بایت این موضوع متاسفم.

وی خاطرنشان کرد: من ۸ سال سابقه مدیرعاملی یک شرکت خصوصی دارم اما برای شرکت در انتخابات ۱۲ سال سابقه مدیریت ورزشی‌ام را برایشان فرستادم ولی قبول نکردند و به من می‌گویند مدیرعاملی شرکت بازرگانی را برای ما ارسال کن و من این کار را توهین به جامعه ورزشی می دانم و به هیچ عنوان در انتخابات شرکت نمی‌کنم. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار