رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طوفان و گرد و خاک شدید امروز و فردا مهمان مناطق نوار شرقی استان خراسان رضوی می‌باشد.
کد خبر: ۶۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 06 October 2018

به گزارش تابناک : یحیی قائنی پور گفت: پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا در شهر‌های تربت جام، تایباد، خواف، صالح آباد و در بدترین حالت سرخس شاهد طوفان و گرد و خاک شدید باشیم که این گرد و خاک تا شروع بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به اینکه سامانه ناپایدار بارش زا از روز جمعه وارد استان شده ادامه داد: این سامانه امروز گسترش پیدا خواهد کرد و شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق در مناطق مستعد بارش و در اواخر وقت امروز شاهد کاهش محسوس دما (بین ۱۳ تا ۱۵ درجه نسبت به روز جاری) در استان به خصوص نواحی سردسیر و کوهستانی خواهیم بود.

قائنی پور با اشاره به اینکه طبق مدل‌های پیش بینی بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌های درگز، قوچان، چناران، کلات، شمال سبزوار، نیشابور، ارتفاعات تربت حیدریه و بینا لود، فریمان، کاشمر و همچنین مشهد مقدس می‌باشد افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها امکان وقوع آبگرفتگی معابر در شهرستان‌ها و سیلابی شدن مسیل‌های استان در فاصله زمانی امروز تا ظهر فردا وجود دارد.

گفتنی است: هم اکنون شاهد طوفان و گرد و خاک شدید در جاده سرخس مشهد حدفاصل روستای گنبدلی هستیم که انتظار می‌رود از رانندگان محترم جوانب احتیاطی را مد نظر قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار