رقابت های شطرنج کارگری کشور به میزبانی اهواز با قهرمانی تیم شرکت بهره برداری مترو تهران و نایب قهرمانی فولاداکیسن خوزستان به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 07 October 2018

سیدحمید غفاری، رییس هیات ورزش کارگری استان اظهارکرد: رقابت های قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی شطرنج کارگری از۱۱ تا ۱۴ مهرماه به مناسبت گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز و با حضور ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت ها تیم شرکت بهره برداری مترو تهران با 16 امتیاز به قهرمانی رسید، تیم شرکت فولاد اکسین خوزستان با ۱۵/۵ امتیاز دوم شد و هیات ورزشی کارگری منطقه آزاد اروند مقام سوم را به دست آورد.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان عنوان کرد: در بخش انفرادی نیز محمدرضا پورعراقیان از مرکزی، محمدصادق محمودی از تهران و وحید خالصی از زنجان به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و نفرات رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند. همچنین بیژن شفیع خراسانی، نایب رییس فدراسیون کارگری کشور از نزدیک نظاره گر این مسابقات بود و مراسم اهدا مدال و جوایز با حضور او برگزار شد.

غفاری خاطرنشان کرد: در حاشیه این رقابت ها یک سمینار داوری در رشته شطرنج نیز برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شطرنج ، ورزش کارگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار