سردار رحیمی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی به منظور سهولت در ترخیص خودروهای توقیف شده، تسهیلاتی را برای بدهکاران در نظر گرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۶۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 07 October 2018

به گزارش تابناک : سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز پس از ارائه گزارش در شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص ساختار پلیس برای کاهش میزان تخلفات رانندگی در شهر تهران، گفت: امروز توفیق شد تا به دعوت شورای شهر تهران در شورای شهر حاضر شویم و گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه امنیت و انضباط ارائه دهیم.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه باور ما بر این است که باید با یک هم‌افزایی و وحدت بین ناجا، شهرداری و شورای شهر بتوانیم کارهای خود را در بخش‌های مختلف به صورت شایسته انجام دهیم، گفت: امروز با کمک نیروی انتظامی، روزانه ده‌ها مورد از کارهایی که نیازمند حضور پلیس است، انجام می‌شود و ما هم اعتقاد داریم که باید به دوستانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک کنیم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی خدمات مضاعفی را در بخش‌های مختلف پلیس به مردم ارائه می‌دهیم. بخش اول خدمات در ستادهای ترخیص وسایل نقلیه است که تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت که دارای تخلفات بالایی یک میلیون تومان هستند، توقیف شده‌اند و توان پرداخت ندارند، از طریق تسهیلاتی که ایجاد می‌کنیم، خواهند توانست بدهی خود را پرداخت کرده و وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

وی افزود: تیم‌های ویژه‌ای برای این کار تدارک دیده‌ایم که متشکل از یک قاضی و یک افسر کارشناس است که در ستاد ترخیص مستقر هستند و از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم هستند و در این دو روز تعداد زیادی از مردم مشکلاتشان حل شده است و بدهی‌های خود را پرداخت کرده‌اند.

سردار رحیمی ادامه داد: در واحدهای تشخیص هویت، همکاران ما تا ساعت 5 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند و کار متقاضیان دریافت گواهی عدم سوءپیشنیه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی در خصوص واحد گذرنامه و اتباع خارجی پلیس، گفت: این واحد از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر آماده ارائه گذرنامه و مجوزهای لازم برای مراسم اربعین است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ما دارای 11 مرکز مشاوره هستیم، گفت: همه این مراکز به علاوه مراکز مشاوره‌ای که در تمام کلانتری‌های مستقر هستند، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند و در حوزه نیازهای انتظامی، مشکلات خانوادگی و قضایی به مردم مشاوره رایگان می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار