رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی:
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به‌اینکه بیشترین میزان بارندگی طی 12 ساعت گذشته در مشهد بوده است؛ گفت: بیشترین میزان بارندگی طی این مدت در شهرک امام علی (ع) این شهر بوده که 37.5 میلی‌متر گزارش شده است.
کد خبر: ۶۶۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ 07 October 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ یحیی قاینی‌پور گفت: امروز بارندگی در نوار شرقی خراسان رضوی را انتظار داریم، این میزان بارندگی تا فردا به‌صورت متناوب و پراکنده ادامه دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فردا سیستم بارشی از نوار شرقی به‌صورت کامل خارج می‌شود، انتظار داریم وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی پایدار باشد.

وی ادامه داد: امشب و فرداشب کاهش نسبی دما را در خراسان رضوی داریم، پیش‌بینی ما این است که امشب دمای مشهد در خنک‌ترین ساعات به 6 درجه و فردا شب به 3 درجه سانتی‌گراد برسد.

قاینی‌پور با اشاره به‌اینکه بیشترین میزان بارندگی طی 12 ساعت گذشته در مشهد بوده است؛ گفت: بیشترین میزان بارندگی طی این مدت در شهرک امام علی (ع) این شهر بوده که 37.5 میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه روز گذشته در بین ایستگاه‌های هواشناسی شهرستان‌های این استان بیشترین بارندگی در کلات با 31 میلی‌متر و قوچان با 22 میلی‌متر ثبت شده است؛ اضافه کرد: میزان بارش باران در ایستگاه هواشناسی ایستگاه فردودگاه مشهد 6.6 میلی متر به ثبت رسیده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار