جانشین فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری بسیار خوب اهل سنت با پلیس در عرصه های مختلف، گفت: این همکاری میزان جرائم را در بسیاری عرصه ها کاهش داده و فضا را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ناامن کرده است.
کد خبر: ۶۶۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 08 October 2018

به گزارش تابناک،سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت : برادران و خواهران اهل سنت ما همگام با برادارن و خواهران شیعی همکاری بسیار خوب و مطلوبی با همکاران انتظامی دارند.

وی افزود: این همکاری تنگانگ باعث شده که امروز کرمانشاه با وجود تنوع اقوام و مذاهب و داشتن بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق تبدیل به یکی از امن ترین استان های کشور شود.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: تنوع جرائم و شگردهای متنوع مجرمان برای انجام آن به گونه ایست که اگر همکاری و مشارکت مردم نباشد نمی توان برخی از آن ها را کشف و یا از وقوعشان جلوگیری کرد، از این رو همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس برای تامین امنیت پایدار امری ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برای پلیس بحث امنیت مردم در درجه اول امنیت قرار دارد، گفت: برای همکاران انتظامی ما در بخش های مختلف ناجا، شیعه و سنی بودن و حتی مسلمان و غیرمسلمان بودن مطرح نیست، آنچه که مهم است ایجاد امنیتی پایدار و رفاه و آسایش عموم شهروندان است.

وی افزود: رضایتمندی همه مردم با هر مذهب و نژادی از عملکرد پلیس، بیانگر این است که نیروهای انتظامی وظایف خود را به نحو احسن انجام داده اند.

سرهنگ مرزبانی گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری بسیار خوب مردم فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده و دیری نخواهد پائید که در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: امروز در سراسر این کشور پهناور امنیت مطلوبی حکمفرماست، امنیتی که حاصل تلاش های شبانه روزی پلیس و فداکاری های آنان در راستای خدمتگذاری به مردم می باشد.

وی ادامه داد: امروز پلیس مقتدر علی رغم تمامی هجمه های دشمنان آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید است و هیچ کدام از اقدامات صورت گرفته نمی تواند بر عزم و اراده آنان اثری بگذرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار