مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: صدور اجرائیه مهریه در ۶ ماهه اول سال جاری در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی داشته است.
کد خبر: ۶۶۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 08 October 2018

به گزارش تابناک : عبدالحسین رامشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار موجود در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۱ هزار ۳۴۳ اجرائیه برای چک های بلا محل صادر شده است که رشدی ۹.۷۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد و همچنین در همین مدت ۷ هزار ۹۴۴ اجرائیه برای مهریه در استان صادر شده است که رشدی ۸۷ درصدی داشته است.

وی افزود:در مجموع امسال افزایش ۵۴ درصدی در کل اجرائیه های صادره در ۶ ماهه نخست نسبت به مدت مشابه داشته ایم و ۱۱ هزار ۸۴۸ اجرائیه صادر شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت:در راستای سیاستهای سازمان مبنی بر بکارگیری فناوری های نوین و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به ارباب رجوع با تلاش های صورت گرفته در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری موفق به کسب درامد ۵۸۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریالی شده ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی داشته است.

وی گفت:از این میزان ۱۳۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال آن با ۹۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به وصول نیم عشر دولتی و ۴۵۰ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال آن با افزایش ۲۵ درصدی مربوط به درامدهای عمومی دولت است که به حساب دولت واریز شده است.

رامشی تاکید کرد:در شش ماهه نخست سال جاری در راستای وظایف ذاتی و کمک به بهبود چرخه اقتصادی استان موفق به وصول مبلغ ۲ هزار ۷۷۸ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال مطالبات وصولی بانک ها شده ایم که این رقم رشد ۹۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است.

وی تصریح کرد:در حوزه بازداشت و رفع بازداشت املاک در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۲۰ هزار ۵۲ بازداشت و ۱۴ هزار ۸۴۱ رفع بازداشت به ترتیب با ۱۸ و ۲۰ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل در ادارات ثبت اسناد و املاک تابعه استان صورت گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار