رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله دستگاههای بیهوشی در کارخانه های مشهد تولید می شود.
کد خبر: ۶۶۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 09 October 2018

به گزارش تابناک : محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحریم های ه باعث شده مراکز بیمارستانی کشور به تجهیزات پیشرفته پزشکی مجهز نشود و در این حوزه مشکلاتی داریم گفت: این سخن به معنای نبود تجهیزات پزشکی نیست و در این حوزه کمبودی وجود ندارد اما باید تجهیزات پزشکی با توجه به پیشرفت علم به طور مستمر به روز رسانی شوند.

وی افزود: برای رفع نیاز در حوزه تجهیزات پزشکی کارخانه هایی در مشهد تاسیس شده و تجهیزات پیشرفته از جمله سی تی اسکن، دستگاه های بیهوشی و سرنگ های پیشرفته در حال تولید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز درمانی مشهد از تجهیزات مناسبی در حوزه درمان و پزشکی برخوردار هستند و امکان درمان تمام بیماری ها و ارائه خدمات مناسب به بیماران در این مراکز وجود دارد.

دارابی افزود: با استفاده از فناوری های پیشرفته در علم پزشکی، بسیاری از عمل های جراحی با سرعت بیشتر و عوارض کمتری انجام می شود تا در نهایت بیماران از خدمات مطلوب تر و با کیفیت تری بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته در علم پزشکی دیگر شاهد انجام جراحی های باز کمتری هستیم و انجام جراحی در بیشتر رشته ها به سمت کم تهاجمی و بدون تهاجم پیش رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار