رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: خوشبختانه ضریب امنیت در تمامی مناطق خراسان‌رضوی مطلوب است.
کد خبر: ۶۶۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 09 October 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری ظهر امروز در دیدار با مسئولان قضایی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اظهار داشت: جامعه امروز ما نیازمند پلیسی قاطع، شجاع، اخلاق‌مدار و قانون‌مند است. امروز ایران به چشم یک قدرت منطقه‌ای دیده می‌شود و این نوع نگاه، مسئولیت مدیران را در قبال انجام وظایف شرعی و قانونی خود سنگین‌تر می‌کند.

رئیس شورای قضایی خراسان‌رضوی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: تمام نیروهای انقلاب ید واحدی هستند و پشتیبانی‌های بین‌بخشی می‌تواند در حل مشکلات و مسائل مستحدثه موثر باشد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی با تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی استان در مدت اخیر خاطرنشان کرد: رویکرد مطلوب و مبتنی بر اخلاق و قانون در انتظام‌بخشی به امور به ویژه در مواجهه با شهروندان گرامی بسیار با اهمیت است و باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مظفری با اشاره به دسیسه‌های مستمر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان همواره به‌دنبال ایجاد هزینه برای مردم و حاکمیت هستند بنابراین و در شرایط حساس کنونی نیازمند حفظ هوشیاری و افزایش بصیرت، وحدت و همدلی مردم و مسئولان هستیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به وجود امنیت پایدار در این بخش از میهن اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت، مهمترین نیاز جامعه بوده و با وجود تمامی تنگناها و مشکلات موجود و در سایه تعامل و همراهی نیروهای اجرایی، انتظامی، نظامی، امنیتی و حمایت‌های دستگاه قضایی شاهد وجود امنیت مطلوب به ویژه در استان خراسان‌رضوی هستیم.

مظفری دقت، سرعت و صحت در عملکردها را مطالبه‌ای بحق از سوی مردم از مسئولان به‌ویژه در نیروی خدوم پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و جلب اعتماد عمومی باشد و تاکنون دستگاه قضایی نشان داده با تمام توان از پلیس خدمتگزار حمایت کرده و انشاء‌الله این حمایت‌ها با هدف ارائه هرچه مطلوبتر خدمات به مردم و انجام وظایف شرعی و قانونی ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار