فرمانده نیروانتظامی مازندران؛
فرمانده انتظامی مازندران از برنامه‌ریزی برای استفاده از دوربین همراه برای پلیس خبر داد و گفت: استفاده از موبایل هوشمند برای افزایش خدمات به مردم در دستور کار است.
کد خبر: ۶۶۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 10 October 2018

به گزارش خبرنگارما،‌ سردار سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: شعار امسال نیروی انتظامی برداشته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عضو شورای استانداری مازندران، با بیان اینکه تعامل با مردم در دستور کار است، تصریح کرد: برقراری ارتباط باعث ایجادحسن اعتماد و زمینه افزایش مشارکت عمومی را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: پلیس نماینده مردم در ایجاد امنیت بوده و این امانت ارزشمندمردم در دست پلیس هست، ، پلیس برای خدمت و امنیت به مردم است.

این مقام مسؤول با اشاره به اقدامات استکبار جهانی برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام، خاطرنشان کرد: پلیس اهتمام وافر دارد با ارائه خدمت این فاصله را کاهش دهد، مردم ما همیشه در صحنه هستند و پلیس همیشه به عنوان خادم در خدمت مردم گرانقدر است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته حدود ۳۳۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی داشتیم، یادآور شد: میزان تردد نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشتیم و نیزمیزان تصادفات منجربه فوتی‌۱۲ درصد کاهش پیدا کرده است.
این مقام مسوول افزود: میزان تصادفات منجر به جرحی در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۳۳۷ نفر می باشد که این رقم در استان مازندران با کاهش ۴۷ درصدی مواجه هستیم، و استان مازندران سومین استان در بحث تردددر کشور است.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه میزان سرقت در مازندران افزایش پیدا کرده است، افزود: جرائم خشن در استان مازندران کاهش پیدا کرده است و دو سالی است که سرقت از طلا فروشی و مسلحانه در استان نداشتیم.

فرمانده نیروانتطامی مازندران، از برنامه‌ریزی برای استفاده از دوربین همراه برای پلیس خبر داد و گفت: استفاده از موبایل هوشمند برای افزایش خدمات به مردم در دستور کار قراردارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار