رئیس هیئت تکواندوی خراسان رضوی گفت: هیئت تکواندوی خراسان رضوی آماده میزبانی از رقابت‌های کشوری است.
کد خبر: ۶۶۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 11 October 2018

به گزارش تابناک : حسین حسین‌زاده اظهار داشت: هیئت تکواندوی خراسان رضوی امسال فعالیت بسیاری داشته و در مسابقات مختلف کشوری، آسیایی و جهانی شرکت کرده است، به عنوان مثال مسابقات قهرمانی خردسالان کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که خراسان رضوی با نیروی قدرتمند به این رقابت اعزام شد.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران استان به مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در بخش دختران و پسران نیز اعزام شدند، این امر در بخش نوجوانان نیز محقق شد، علاوه بر موارد مذکور، مسابقات جاکارتا برگزار شده که به عنوان داور به این رقابت‌ها اعزام شدم.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: اردوهای مختلفی در خراسان رضوی برگزار شده و پس از آمادگی کامل به رقابت‌‌های مربوطه اعزام می‌شوند، اردوهای خردسالان، نونهالان و نوجوانان به دلیل اتمام مسابقات کشوری خاتمه یافته و به دلیل در پیش رو بودن مسابقات بزرگسالان و جوانان اردوهای این دو رده سنی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هیئت بوکس خراسان رضوی آماده بر عهده گرفتن میزبانی کشوری اواخر آبان‌ماه است، این مسابقات در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شده که هزار و 200 نفر در 31 استان مختلف حضور دارند، البته هنوز میزبانی به صورت قطعی بر عهده استان نیست.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، به طور کلی از هر استانی 14 نفر به مسابقات اعزام می‌شوند که خراسان رضوی به دلیل میزبانی از سهمیه دوبرابر و دو تیم جداگانه برخوردار است، این مسابقات در سالن شهید بهشتی برگزار شده و این هیئت برای در اختیار گرفتن خوابگاه با ارگان‌های مختلف رایزنی دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار