مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از ٢ تا ٨ آذرماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 11 October 2018

به گزارش تابناک : جعفر مروارید صبح پنج شنبه در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه کتاب مشهد اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از ٢ لغایت ٨ آذرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

وی افزود:در این دوره از نمایشگاه دو هزار و ۸۰۰ عنوان کتاب عرضه می شود و انتخاب کتاب سال نیز یکی از برنامه هایی است که در طول برپایی نمایشگاه انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه در کنار عرضه جدیدترین کتب ناشران، مشاوره های تخصصی در حوزه کتاب و کتابخوانی و نیز کارگاه ها و نشست های تخصصی با میزبانی انجمن ها و دانشگاه ها و مراکز آموزشی ودیگر برنامه های فرهنگی و هنری ارائه می شود که تلاش می کنیم فضایی را برای نشاط اجتماعی برای دوستداران کتاب فراهم کنیم.

وی تاکید کرد:امسال این رویداد فرهنگی مصادف با دو رخداد خاص است که یکی چهلمین سال انقلاب اسلامی و دیگری ولادت نبی مکرم اسلام است که باید از این ظرفیت ها برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد فرهنگی استفاده شود.

مروارید اضافه کرد: این رویداد متعلق به مشهد است و مشارکت فعال همه ی دستگاه ها را در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه می طلبد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار