ناظر گمرکات خراسان‌رضوی گفت: در نیمه‌نخست امسال، «پنبه حلاجی نشده و برنج نیمه‌سفید» در صدر کالاهای وارداتی خراسان رضوی بوده‌اند.
کد خبر: ۶۶۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 11 October 2018

به گزارش تابناک : امید جهانخواه اظهار داشت: در نیمه اول امسال میزان واردات استان خراسان‌رضوی 144 هزار تن و به ارزش بالغ بر 176 میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته از نظر وزنی 7 درصد و از نظر ارزش دلاری 8 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: پنبه حلاجی نشده، برنج نیمه سفید شده، واگن‌های روباز با دیواره‌های جدانشدنی به ارتفاع بیش از 60 سانتی‌متر و واگن‌های مخزنی عمده‌ترین کالاهای وارداتی در استان خراسان رضوی در نیمه نخست امسال بوده‌اند.

ناظر گمرکات خراسان رضوی تأکید کرد: ترکیه، امارات متحده عربی، فدراسیون روسیه و پاکستان مهم‌ترین کشورهایی هستند که واردات در خراسان رضوی از آنها انجام شده است.

جهانخواه در ارتباط با تعداد مسافران ورودی و خروجی به استان خراسان رضوی، تصریح کرد: تعداد مسافران ورودی در نیمه نخست سال گذشته 720 هزار و 619 نفر بوده که این میزان در طول نیمه نخست امسال به 735 هزار و 946 نفر رسیده و 2 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: تعداد مسافران خروجی در نیمه نخست امسال نیز 721 هزار و 754 نفر بوده که این میزان در نیمه نخست امسال به 726 هزار و 811 نفر  رسیده و یک درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در مجموع یک میلیون و 442 هزار و 373 نفر در نیمه ابتدایی سال گذشته از مرزهای خراسان رضوی ورود و خروج داشته‌اند که این تعداد در مدت مشابه امسال به یک میلیون و 462 هزار و 757 نفر رسیده که آمار یک درصد رشد را نشان می‌دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار